על הפרק: רקדניות קטנות עונה 1 פרק 5

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ברודווי מגיע לפיטסבורג!

העיירה הקטנה והשקטה הולכת לקבל ביקור "מלכותי" של בוחן מניו יורק בשם סיזר, שמחפש ילדים לסרט של דיסני. כהכנה, הבנות מצטלמות בפוזות ריקוד כדי ליצור בוק בו יוכל הבוחן להתרשם מהן מלבד הריקוד.

 

אבל לפני זה, אבי לא נותנת למה שקרה בפרק שעבר לעבור בשקט. כריסטי יושבת איתה לקפה ואבי מוציאה חוזה עליו היא חייבת לחתום כדי שתוכל להיכנס שוב לסטודיו. כריסטי לא רואה ברירה אחרת מאשר לחתום כדי שקלואי תמשיך לרקוד.

השבוע מתקיימת בסטודיו של אבי הופעה של כל הקבוצות, בו מראים להורים על מה הרקדנים עבדו ועל מה בעצם הם משלמים…

בפירדמיה השבועית, קלואי "משלמת" על הצרות שאמא כריסטי עושה ומוצבת בתחתית הפירמידה  – השאלה הגדולה שעולה כל פעם שזה קורה היא האם הילדות צריכות לשלם על ההתנהגות הילדותית של הוריהן.

מלבד ההופעה של הבנות, יש לנו משהו מיוחד הפעם – האמהות בעצמן יופיעו! קתי נבחרת להיות הכוריאוגרפית, לחרדת האמהות.

בחדר ה"צפייה" בו נמצאות האמהות, המצב לא פשוט…. לאחר הריב של כריסטי ומליסה יש מתח בין כולן וכריסטי מחליטה להתנצל בפני הבנות, כשאחריה מגיעה התנצלות גם מצד מליסה. כמובן שזה לא אומר שהן באמת ממשיכות הלאה ושוכחות את מה שהיה, אלא רק מרגיעות את העניינים עד המלחמה הבאה ביניהן (אל תדאגו, זה לא יאחר לבוא).

האמהות מגיעות לאימון עם המורה קתי והרקדניות הקטנות צופות מלמעלה ונהנות מכל רגע. כריסטי מאחרת לשיעור ומביאה איתה את הפרצוף החמוץ.

הולי מפתיעה בכשרון הריקוד שלה לעומת כריסטי שממש לא מראה סימנים של מישהי שמוכנה לנסות אפילו לרקוד.

השבוע הבנות רוקדות עם "פרופס", כלומר אביזרים, והעניין לא פשוט – מדובר בסוג של סוכרייה ענקית וכבדה שלבנות מאוד קשה לרקוד איתה. פציעות, בכי ודרמה – אבל חייבים להמשיך באימון…

קלי וכריסטי הולכות לחפש קהל לריקוד שלהן – אבי החליטה ששתיהן צריכות לעשות את זה והן בטוחות שזה כדי להשפיל אותן. כנראה שהן צודקות… הגברים ברחוב לא מתרשמים מההזמנות ושתי הבנות יוצאות להפסקת שתייה כרגיל.

באימון, קלואי משום מה חושבת שלא ישימו לב שהשיער שלה פזור – ואבי לא רואה את זה בעין יפה ושולחת אותה לשכיבות סמיכה. קלואי לא יכולה להמשיך לרקוד עד שתסדר את השיער שלה והולכת לתקן את התסרוקת. "ילדים לא צריכים לבכות, אלא אם הם פצועים או כשמישהו מת, זה הכל" – זוהי פנינת אבי לי מילר של השבוע.

באימון של האמהות הולי מודיעה שלא תוכל לרקוד איתן השבוע כי היא מקבלת את התואר שלה, וקתי לא אוהבת את הרעיון שהרקדנית הטובה ביותר שלה מבריזה.

אבי מתוחה לקראת הבוחן שאמור להגיע ומסדרת את הסטודיו. סיזר נכנס לסטודיו וסף ההתרגשות עולה לשחקים – כולן לחוצות וקלואי ראשונה שנכנסת לאודישן. היא עושה עבודה טובה וניה נכנסת אחריה. חלק מהבנות מתרגשות מדי ומפסיקות באמצע, כמו פייג'. אבי מאוכזבת מהבנות ומצפה ליותר מקצועיות מהן. האמהות לא מתרגשות מכך ואומרות שבגלל שאבי מדגישה את חשיבות הריקוד מעל הכל תמיד, היא לא יכולה להתלונן על החסרון של הבנות בקטעי הקריאה.

מקנזי המסכנונת מתבקשת לשיר מול סיזר אבל לא כל כך רוצה, למרות שיעורי פיתוח הקול שהיא לוקחת. סיזר הולך והבנות חושבות שהן לא הצליחו לרקוד כמו שרצו.

ערב ההופעה מגיע ואבי כועסת על הולי שלא התאמנה ולא תגיע להופעה. קתי מעלה רעיון שאבי בעצמה תחליף אותה, מה שכמובן לא בא בחשבון מבחינתה.

סיזר שמוזמן להופעה מעלה את רמת הלחץ של הבנות שוב, או יותר נכון של האמהות שנראה שהן רוצות את הליהוק הזה יותר מבנותיהן.

האביזרים להופעה של ה"סוכריות הקטנות" לא מוכנים, אבי מאשימה את האמהות על שלא סיימו להכין אותם בזמן.

אבי מסבירה שבשבילה המופע נועד כדי להתרשם מכל הרקדנים בסטודיו ולראות מה מצבם לקראת האליפות הארצית.

ההופעה של האמהות מתקרבת וקתי מחליטה לקחת פיקוד ולשנות קצת את הריקוד, כשהאמהות עומדות מאחורה ולא מבינות איך פתאום נהייה לקתי סולו. היא גורמת לשאר האמהות להיראות לא טוב כשהיא מנסה להרשים את סיזר.

מדי עולה לריקוד הקבוצתי בלי הסוכריה וכריסטי כמובן מקנאה שכל תשומת הלב עוברת אליה.

אחרי ההופעה סיזר נכנס לחדר ההלבשה ובוחר לקחת את מדי לשיחה. הוא אומר שיש לה סטאר קוואליטי ומזמין אותה ליצור איתו קשר כשהיא תהיה בניו יורק. כריסטי חושבת שאבי קידמה את מדי יותר משאר הרקדניות ושוב הציפורניים נשלפות….

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: