על הפרק: רקדניות קטנות, עונה 1 פרק 4

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

והשבוע עומדים על הפרק: סולו לכל הבנות, תחרות ביתית, פשלה של פייג' על הבמה וריב עסיסי בין כריסטי למליסה. הקנאה, אוח… הקנאה…!

אחרי שבשבוע שעבר קתי, אמא של ויוי החליטה על דעת עצמה לשנות את הריקוד שאבי לימדה את בתה למשהו אחר לגמרי שויוי כבר מכירה, אבי מראה איך מתנהגים אצלה ושמה אותה בתחתית הפירמידה.

התחרות השבוע מתקיימת ב"בית" של הקבוצה – בפנסילבניה, מה שאומר שהפסד לא מתקבל על הדעת, הקהל ביתי והסטודיו מוכר בעיר ולכן ניצחון זו הדרך היחידה לסיים איתו את התחרות.

ברוק בראש הפירמידה השבוע אחרי שביצעה מצויין את הריקוד ואת קטעי האקרובטיקה למרות הכאבים במפרק הירך.

ויוי צריכה להתמודד עם ריקוד הדבורה של אבי לאחר שלא ביצעה אותו בשבוע שעבר בתחרות, וקתי לא מרוצה מזה. ויוי אומרת שהיא לא רוצה לרקוד יותר, מה שכמובן לא מעניין אתה אמה.

פייג' מקבלת סולו לראשונה ומפחדת שהיא תפשל. היא אכן פישלה, על זה – בהמשך.

האמהות יושבות לאכול ומחליטות להזמין את קתי. הן לא מזמינות אותה סתם בשביל הכייף, אלא כדי לבקר אותה על ההתנהגות הלא ספורטיבית שלה אבל קתי לא מראה שזה מזיז לה ומצדיקה את מה שעשתה. כזכור בשבוע שעבר קתי נסעה הביתה לאחר הסולו של ויוי ולא נשארה לצפות בבנות האחרות. היא מתנשאת על האמהות ואומרת שהיא לא "אמא של רקדנית" כמוהן אלא קולגה של אבי. מעניין מה לאבי היה להגיד על זה אם היתה נמצאת שם איתן….

מקנזי מקבלת גם הפעם סולו שכולל הרבה קטעי אקרובטיקה. באימונים, מקנזי שוכחת את הכוריאוגרפיה ומתחילה לבכות, אבי אומרת לה שעליה להמשיך לרקוד אם זה קורה בהופעה.

קלואי ומדי מתחרות השבוע על אותו תואר – לשתיהן יש סולו, רק שלמדי יש יתרון עליה מאחר והיא קיבלה שני ריקודים, למורת רוחה של כריסטי וחברתה הטובה קלי.

אבי לי לא מוותרת לויוי על ריקוד הדבורה. נראה שויוי בכלל לא רוצה לרקוד, היא אומרת שהיא לא אוהבת לשים תחפושות ולהתאפר ושאמה רוצה שהיא תרקוד יותר ממנה…

בשיחה בין קתי לאבי, קתי מודה שהיא לא מעוניינת להיות חלק מהקבוצה. אבי אומרת לקתי שאם לא מתאימים לה תנאי הסטודיו היא מוזמנת ללכת.

כריסטי מזמינה את האמהות לארוחה אצלה בבית כדי לדבר על קתי, אבל למליסה, שאוהבת (משום מה) את קתי, קצת קשה לשמוע את הטענות של הבנות נגדה. השיחה מתגלגלת לכיוון מליסה והעניין של שני הסולואים של מדי עולה. האמהות מבקשות ממליסה שתהיה פיירית ותוציא את מדי מאחד הסולואים אבל היא לא חושבת שזה נכון ואומרת שלא היתה מבקשת דבר כזה אם למישהי אחרת היו שני ריקודים.

יום לפני התחרות הלחץ עולה לאחר שהמוסיקה של פייג' לסולו שלה עוד לא מוכנה. האמהות שוב מתערבות באופן בו אבי מלמדת את הבנות ואבי מצידה מצטערת לשמוע שלאמהות של הבנות יש פחות אמון בבנות ממנה.

מליסה מגיעה לסף הסבלנות שלה ומתלוננת בפני אבי על יחס האמהות אליה וכמה שהן לא מפסיקות להתלונן על כך שאבי מתייחסת למדי טוב יותר משאר הבנות. נראה שהאמהות, כרגיל, הורסות לבנות את האימון במקום לתת למורה לעשות את העבודה שלה.

מליסה חושבת שמדי מצליחה יותר מהבנות האחרות בגלל שהיא הולכת לשיעורים פרטיים מלבד לשיעורים עם אבי.

קתי וויוי שוב מגיעות לתחרות בעצמן ולא עם הקבוצה ומופיעות כשעה מאוחר יותר.

מקנזי מסיימת עוד סולו בהצלחה, גם ויוי מצליחה לסיים את הריקוד שלה בלי לשכוח אותו אבל נופלת באחד הצעדים שלה.

פייג' עולה לבמה ומפסיקה לרקוד את הסולו שלה לאחר ששכחה את הצעדים. היא יוצאת מהבמה בבושה. קלי מצדיקה את הפאדיחה של פייג' בזה שקיבלה את המוסיקה לריקוד רק בלילה שלפני כן.

מדי רוקדת את שני הריקודים שלה למרות בקשת האמהות ממליסה לעשות רק אחד. מדי כמובן עושה עבודה טובה וקלואי רצה לפרגן לה. אולי כריסטי צריכה ללמוד ממנה ולהגיד למליסה גם מילה טובה על הביצוע הטוב של בתה.

קלואי מבצעת באופן בינוני את הסולו שלה וכריסטי לא מרוצה. בחלוקת הפרסים קלואי מגיעה למקום הרביעי בלבד ומדי מסיימת במקום הראשון. כריסטי מנסה לתפוס את אבי לשיחה אבל אבי לא מוכנה שיהרסו לה את היום. כריסטי מחליטה לעשות סצנה שלמה מול הבנות מה שגורם להן לבכות, וזה מוכיח שוב שהבנות בתכנית הזאת הרבה יותר בוגרות מהאמהות שלהן…

קתי מסכמת את הפרק במשפט "איך אני נקלעתי לתוך כל זה?"

בשבוע הבא יש לנו פרק מיוחד בו הבנות הולכות לאודישן של מפיק ברודוואי גדול.

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: