עונת האליפויות: רוסיה, הולנד, גרמניה ואיטליה

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ממש ממש בקרוב, בעוד ששה ימים ליתר דיוק, ישראל תצטרף למדינות שמקיימות בימים האחרונים את האליפויות הפנימיות שלהן. הנה לוח הזמנים של אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים.

הנה מה שהיה לנו השבוע באירופה:

רוסיה – קומובה אלופה!

ויקטוריה קומובה, שהפסידה את אליפות העולם האחרונה לג'ורדין וויבר, זכתה בגביע רוסיה. את המקום השני תפסה "הדיווה" אליה מוסטפינה ובמקום השלישי זכתה יוליה אינשינה כשקסניה אפנסייבה אחריה ואנה פבלובה במקום החמישי.

בגמר המקבילים זכתה מוסטפינה, את המקום השני והשלישי תפסו גרישינה וקומובה בהתאמה.

בקפיצות היתה זאת פבלובה שלקחה את הזהב, אחריה טטיאנה נבייבה עם מדליית הכסף ואנה מיזדריקובה עם הארד.

סרטונים עוד אין ברשת, אבל יש ראיון ברוסית עם המנצחת הגדולה. מי מתנדב לתרגם?

 

איטליה – ונסה פרארי בלתי מנוצחת

אלופת העולם של 2006 מסרבת לרדת מהכותרות, ובעצם למה לה? היא מוכיחה לנו שהיא עדיין רלוונטית לאחר שהיא זוכה באליפות איטליה עם סך של 56.850 נקודות. במקום השני זכתה קרלוטה פרליטו ושלישית סיימה אליסה מנגיני. הבנות הצעירות של איטליה הוכיחו שיש למה לצפות מהן בשנים הבאות לאחר שהגיעו למקום השני באליפות אירופה בדרגת ג'וניור, הבוגרות הצליחו פחות אבל עדיין ההישג ראוי לציון – מקום שלישי, מה שאומר שאסור לשלול אותן כמועמדות לעלות על הפודיום בלונדון.

הולנד – ואן גרנר אלופת המדינה ומעפילה לאולימפיאדה

סלין ואן גרנר זכתה באליפות הולנד לאחר שביום רביעי בשבוע שעבר היא קיבלה את הכרטיס הרשמי לאולימפיאדה מאיגוד ההתעמלות ההולנדי. ההולנדים לא העפילו למשחקים כקבוצה ויכלו לבחור במתעמלת אחת בלבד למשחקי לונדון. במקום השני זכתה ליסה טופ שכתבנו עליה בעבר בתור מועמדת ללונדון, ואת מדליית הארד לקחה וויומי מסלה.

 

זייטס לוקחת את התואר בגרמניה

המתעמלת הבכירה של גרמניה זכתה באליפות לאחר שגברה על נדין ג'רוש (כסף) וקים בוי (ארד). אוקסנה צ'וסוביטינה שמייצגת את גרמניה כבר כמה שנים טובות, סיימה את התחרות עם סך של 39.650 מאחר ולא התחרתה על הקרקע. כאן היא באימון פודיום על הקרקע, למרות שכאמור לבסוף לא התחרתה על המכשיר:

ומאירופה ליבשת אחרת לגמרי – סין. צ'נג פיי, אחת המעמלות הבכירות שידעה המדינה אם לא ה-, הודיעה שהיא פורשת מהמרוץ למשחקים האולימפיים לאחר שקרעה את גיד האכילס שלה בזמן אימון.נשיא איגוד ההתעמלות הסיני אמר שהגיע הזמן לעשות שינוי בחוקה לאחר שיש הרבה פציעות מסוג זה בשנים האחרונות.

הנה תרגיל הקרקע המקסים שלה מבייג'ין 08:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: