גמר מכשירים – שטילוב שישי בקרקע

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

תחרויות התעמלות המכשירים מגיעות לשבוע האחרון שלהן באולימפיאדה הנוכחית ואנחנו בטוח נתגעגע.

היום התקיימה אחת התחרויות החשובות מבחינת ישראל, בה אלכס שטילוב התחרה בגמר הקרקע לאחר שתי תחרויות מצויינות במוקדמות ובקרב-רב על המכשיר.

הישראלים מעודדים את שטילוב בקפיצות

התחרות התחילה עם קוהי אוצ'ימורה אלוף הקרב-רב והמתעמל הטוב בעולם כיום, שנתן תרגיל כמעט מושלם וסיים עם 15.8. אחריו עלה לקרקע הסיני זו קאי, ואם התרגיל של אוצ'ימורה לא הימם את הצופים לפניו עכשיו כבר אין ספק – זהו תרגיל הקרקע הטוב ביותר שנראה בלונדון. 15.933 והזהב שלו. חשבנו שזהו, שני המקומות הראשונים תפוסים ויש לנו עוד אפשרות לקחת מדליית ארד, אבל אבלייזין הרוסי החליט שהוא לא נופל מאוצ'ימורה והשיג תוצאה זהה – 15.8.

אלכס, שעלה חמישי, ידע שהמדלייה כבר קשה מאוד להשגה. תרגיל טוב אבל לא מושלם ולא מספיק טוב בשביל לעלות לפודיום הותיר אותו במקום השישי בסך הכל, עם ציון של 15.333. גם דלטון האמריקאי השיג אותו ציון אבל הביצוע שלו היה טוב יותר ולכן שטילוב נמצא אחריו בדירוג.

הרשת געשה ורעשה לאחר שהתברר כי לשטילוב אין מדליה, ואנחנו אומרים – כל הכבוד! מקום שישי בעולם בקרקע זה הישג מכובד והיסטורי, אלכס עשה תחרויות מצויינות בלונדון – שאפו!

לתוצאות המלאות – לחצו כאן.

לאחר חלוקת המדליות עלו לגמר הקפיצות שמונה הבנות המצטיינות מהמוקדמות. היה דיי ברור שמקיילה מרוני האמריקאית לוקחת בקלילות את הזהב עם קפיצות גבוהות וביצועים מדוייקים, וכמובן אמנאר מהטובים בעולם. אבל באולימפיאדה חייבות להיות הפתעות וכך ראינו את אליזבת בלאק הקנדית מקבלת פעמיים את הציון העגול 0, את ימילט פנה נופלת על הישבן, את צ'וסוביטינה המדהימה בקפיצות נמוכות ומבולבלות ובעיקר את מרוני נופלת בקפיצה השנייה שלה – דבר נדיר שלא קרה לה בתחרויות בינלאומיות עד היום!

הקפיצות של מרוני :

סנדרה איזבשה שקפצה אחרונה תפסה את ההזדמנות לזכות בזהב בשתי הידיים (או הרגליים) ונתנה שני ביצועים מצויינים שהספיקו לה כדי לעלות על הפודיום ולהביא לרומניה מדליית זהב ראשונה בהתעמלות נשים.

מריה פסקה הרוסיה זכתה בארד לאחר שקיבלה 15.050.

לתוצאות המלאות – לחצו כאן.

לאחר חלוקת המדליות עלו לגמר האחרון של היום המתחרים על סוס הסמוכות.

ראשון סיים כריסטיאן ברקי ההונגרי עם ציון של 16.066, זהה למקום השני אותו קיבל לואיס סמית הבריטי לאחר שובר שיוויון.

את המקום השלישי לקח מקס וויטלוק הבריטי, וקייט מידלטון שכיבדה את הספורטאים בנוכחותה באולם ההתעמלות, בוודאי שמחה על ההישג הגדול של מתעמלי בריטניה.

לתוצאות המלאות – לחצו כאן.

מחר ימשיכו תחרויות הגמר על המכשירים הבודדים עם הפיצות והטבעות של הגברים והמקבילים של הנשים.

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: