שתי האמהות של גבי דאגלס מדברות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

כן, לאלופת הקרב-רב האולימפית יש שתי אמהות, אחת בוירג'יניה ואחת ואייווה. גבי, שנולדה בוירג'יניה לנטלי הוקינס ותימוטי דאגלס בסוף 1995, התחילה להתעמל בגיל 6 כשאחותה אריאל אמרה לאמה שכדאי לרשום אותה לחוג.

היא התאמנה שם עד גיל 14, כשהבינה שהיא תצטרך לעשות שינוי גדול אם תרצה להתמקצע ולהגיע להישגים גדולים ופשוט אמרה "אני רוצה להתאמן אצל ליאנג צ'או" (המאמן של שון ג'ונסון). אמה חשבה שהיא לא רצינית אבל דאגלס פשוט עמדה על כך ושוב, היתה זו אחותה ששכנעה את נטלי לאפשר לבתה לעשות את הצעד.

20 שעות מבדילות בין וירג'יניה ואייווה ולכן גבי נאלצה למצוא משפחה אומנת שתארח אותה בזמן שהיא באימונים, וכך מצאה את מיסי פרטון, אמה "השנייה" שבמשך השנתיים וחצי האחרונות היתה לה למשפחה וקיבלה אותה בזרועות פתוחות למרות שכבר היו לה ולבעלה ארבעה ילדים לטפל בהם. גבי הפכה להיות מאחות קטנה במשפחתה הביולוגית לאחות הגדולה אצל הפרטונים.

וכך, בערב הגדול של חייה, ישבו נטלי ומיסי אחת ליד השנייה כששון ג'ונסון גם לידן, וצפו בבת שלהן לוקחת את הזהב ועושה היסטוריה בכמה מובנים: גם המתעמלת הראשונה שזוכה בזהב הקבוצתי ובקרב-רב, וגם המתעמלת האפרו-אמריקאית הראשונה שזוכה במקום הראשון בקרב-רב אישי.

בסרטון הזה מדברות שתי האמהות על גבי והזכייה המדהימה שלה.

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: