זהירות: בגדי גוף! גביע העולם – קוטבוס 2012

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

פסים בצבעי הדגל, חלק, פרחוני, חום-ירוק-אדום, שחור-לבן-בז', כחול עם פאייטים ורודים… לג'ימאניה נמאס לראות בגדי גוף ישנים ונדושים- העם דורש שינוי! ובאמת, בשנים האחרונות נראה שחל רענון משמעותי וחיובי בכל הקשור לעיצוב בגדי גוף בהתעמלות מכשירים – וכל המרבה בחידושים, הרי זה משובח. האמריקאיות התחילו עם זה בצורה מאסיבית כשהכניסו לליגת המכללות, ה-NCAA בגדי גוף "משוגעים" – צבעי גוף, אבנים משובצות, תחרה – הכל כדי למשוך את עין הצופים, והשינוי הגיע לאחרונה גם לתחרויות בינלאומיות גדולות – אנחנו מתחילים לראות בגדי גוף מעניינים ומרהיבים.

ג'ולס לאוטרד. בגללו הכל התחיל….

הצופה האדוק בתחרויות התעמלות בטח שם לב שלבגד הגוף השפעה לא קטנה על ההופעה כולה והוא נצרב בזיכרון שלנו באופן כזה שאם נראה תרגיל של מתעמלת, נוכל לזהות בקלות באיזה תחרות מדובר במידה והבגד עורר בנו עניין ונחרט בראשינו. קשה לראות את התרגילים המושלמים של נדיה קומנצ'י מ-76' ולהתעלם מבגד הגוף המפוספס בצבעי דגל רומניה שצועק "אני כל כך עתיק!".

לפיכך ובהתאם לזאת, ג'ימאניה מכריזה בזאת על משטרת אופנה שתחכה למתעמלות בסיבוב מיד בתום תחרות גדולה (או קטנה, מה שיבוא לנו)  ותבדוק האם בגד הגוף ראוי לציון עשר מושלם או שיש להחזיר אותו בחזרה לאולם, איפה שאף אחד מלבד המתעמלת, חברותיה לקבוצה והמאמנים רואים אותו, ומגיע להם – הם בחרו אותו, שיתמודדו!

אנחנו מתחילים עם קוטבוס ומאוד מודים למתעמלת הצעירה קיקי קייל (Kiki Kiel) מגרמניה שתרמה לנו מהתמונות שצילמה.

מוכנים?

קדימה:

אן קום, צרפת
לחצו להגדלה
אן קום מצרפת לבשה בגד בצבעי המדינה (והאמת היא שכבר די נמאס לנו מהעניין, זה כל כך אולד פשן!) אבל היא נמנעה מהפסים הארוכים והמוכרים ושילבה בגד גוף כחול חלק עם דוגמא של גלים קטנים בצבעי אדום לבן – עם תוספת אבנים ביניהם. הדוגמא, שמתפשטת גם לאורך השרוול ומאחורי הגוף, מצאה חן בעינינו ובסך הכל – אהבנו! עשר מושלם ראשון – דוז פואה א לה פרנס!

Clara Della Vedova
לחצו להגדלה

הבאה בתור, שוב מצרפת, היא קלרה דלה ודובה שהלכה גם היא על צבעי הדגל ושוב הצליחה לטשטש את הקווים הפטריוטיים, יש לנו עוד בגד גוף דומה לראשון רק בחלוקת צבעים שונה ובפיזור גלים אחר – התמונה השלמה יפה ואסתטית – עשר מושלם! אל תדאגו, – הקטילות מגיעות מיד 🙂

 


Chelaru Maria
לחצו להגדלה

רומניה רומניה…. מה נעשה איתכם? מומלץ להזיז את השעון 2000 שנה קדימה! אז נכון שהבד כבר יותר עדכני וזוהר, אבל זה נראה כאילו מריה צ'לרו מציגה מופע בקרקס יותר מאשר בגביע עולם. והנעליים… נו, מה אפשר להגיד… קדימה, עלי על הטרפז ושירי לנו את "על הגשר הישן" של רמי קליינשטיין. את חמודה, אבל הבגד… שיחזור לארון ממנו הוא בא!


dragoi gabriela
לחצו להגדלה

גבריאלה דרגוי – את כבר מראה שיפור. צבעי רומניה נשארו אבל הצורה יותר מעניינת, נגיד שלא שמנו לב שמצויירים לך הרים וגבעות ויש לך כתם דם על הבטן – עשר מושלם לא תקבלי אבל תעודת השתתפות ניתן לך – ולו רק בגלל הגיוון, זאת הדרך – מכאן אפשר רק לעלות.


krystina sankova
לחצו להגדלה

קריסטינה סנקובה מאוקראינה הפתיעה אותנו – השילוב המעניין של הצבעים בתוספת פס אפור זוהר שיוצר סרט אריזה של מתנה וקשר פרפר בצבע צהוב גורם לבגד הגוף שלה לבלוט גם כשהיא מסתובבת ורואים את המשך הצורה מאחור. ברור שעשר מושלם!


bui kim
לחצו להגדלה

אנחנו מעניקים תעודת השתתפות לקים בוי מגרמניה, היינו קצת סלחנים, גם כי התחרות נערכה בגרמניה וגם בגלל שזאת הכתבה הראשונה בסדרה, אבל בפעם הבאה שמתעמלת מבלבלת אותנו ככה ולובשת בגד גוף עם דוגמא שיותר מזכירה את אחת מארצות אסיה כמו יפן או סין, אנחנו לא נוותר (היינו אומרים שגם העיניים המלוכסנות לא ממש עזרו לבלבול אבל לא נהיה גזעניים). לסיניות שיתלבשו ככה אולי נעשה הקלות כי הן מנותקות מגוגל וחיות במשטר דיקטטורי ואנחנו לא ממש מקנאים בחיים שלהן כמתעמלות, אבל מתעמלת ממערב אירופה יכלה להתאמץ יותר בבחירת הדוגמא שעל בגד הגוף. יצאת בזול הפעם… אבל רק הפעם!!!


Elizarova Darya
לחצו להגדלה

דריה אליזרובה היקרה. קבלי: zzzzZZZZZzzzz (ואם לא הבנת, נכון, נרדמנו. לילה טוב!).


Millousi Vasiliki
לחצו להגדלה

מילוסי וסיליקי מיוון הצליחה לגרום לנו להתלבט. בהתחלה היא כמעט קיבלה סיבוב פרסה בחזרה לאולם בגלל המקטע  הזה על הזרוע שמפסיק את הקו הורוד ונראה כאילו היא לובשת כפפות תואמות, אבל אז הסתכלנו שוב על הבגד מקדימה, מאחורה ובצדדים וראינו שלמרות הורוד-סגול הילדותי והניסיון להידמות לבגד גוף של התעמלות אומנותית (ולא שיש לנו משהו נגד התעמלות אומנותית), היא איכשהו מצליחה לגרום לבגד לעבוד ולהיראות טוב. מה גם שהיא יצאה מהקטע של בגד בצבעי הלאום, לייק!


valeria maksyuta
לחצו להגדלה

הגענו לשני העיצובים האהובים עלינו – הראשון של ולריה-היא-משלנו-מקסיוטה שגרמה לתריסים שלנו לעוף מרוב התפעלות על הבגד המגניב והמעניין הזה. הצליחו לשלב כאן בין חלק עליון מבריק, אבנים וכן, אפילו מגן הדוד שלנו השתחל פנימה ועשה עבודה יפה מאוד! איזה כייף ולריה – היינו נותנים לך את מדליית הזהב של תחרות בגדי הגוף  בקוטבוס אבל אנחנו כל כך רוצים שהמגמה תמשיך ונראה עוד בגדי גוף בסגנון הזה שאנחנו פשוט מפחדים שתקבלי את הפרס ובתחרות הבאה נראה בגד גוף פחות מוצלח. אז היום תקבלי מאיתנו עשר מושלם (שזה אחלה ציון, תודי) ואם בפעם הבאה תמשיכי להפציץ – כמובן שהזהב יגיע לידייך, נקווה שלא רק באופן וירטואלי, אלא גם על הצוואר!


elizabeth seitz
לחצו להגדלה

יש לנו זוכה ואפילו זוכה ענקית – אליזבת זייטס הבריטית, שנראית לכאורה לבושה בבגד גוף פשוט, אבל במבט שני – הפסים החדים, הצבע החי, הבד המבריק והפינות הגיאומטריות החדות – הכל נראה כל כך מודרני, רענן, כייפי, וואו! אהבנו אהבנו אהבנו ומדליית הזהב הולכת אלייך!

לפני סיום, אנחנו חייבים להיות כנים ולהודות שאת הרעיון של משטרת האופנה קיבלנו מאתר The Couch Gymnast ואימצנו אותו לחיקנו, בגרסה עברית כמובן ובשינוי אדרת.

ועכשיו תורכם…. איזה בגד גוף הכי אהבתם? תנו לנו בתגובות!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

3 מחשבות על “זהירות: בגדי גוף! גביע העולם – קוטבוס 2012”

  1. ממש כיף לקרוא את הפוסט! מחכה לעוד כאלה. חשבתי שיש מקום להוסיף ציוני ביניים.. העשיריות מחולקות קצת יותר מידי בקלות ככה ששבע, שמונה ותשע יכולים להשתלב פה יפה…:)

  2. כתבה נחמדה ביותר (: מצחיקה קלילה וחמודה , אהבתי !! האמת שאהבתי מאוד את הבגד של של סנקובה מאוקראינה , וכמובן של ולריה ! הוא יפה מאוד , וממש נותן תחושה של גאווה לאומית (:

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: