מהדקים חגורות: לקראת לונדון 2012 – דיאנה צ'לרו

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

היא נולדה לפני 18 שנה בעיר אונסטי ברומניה ונכנסה לנבחרת הג'וניור בגיל 12. כשהיתה בת 15 עברה להתאמן במתקן האימונים הלאומי של רומניה בדווה.

דיאנה צ'לרו בגיל 12, באליפות רומניה 2005, ג'וניור, קפיצות
 

התחרות ש"הציגה" אותה לעולם היתה אליפות אירופה בשנת 2009 בה הצליחה להתברג למקום ה-14 בקרב-רב ובאליפות העולם באותה שנה, עלתה לשני גמרים, בקרקע ובקפיצות.

שנה לאחר מכן, באליפות אירופה,  עזרה צ'לרו לקבוצתה לזכות במקום השלישי הכללי ואף התקדמה וזכתה במקום השלישי בקרקע ובמקום הרביעי בקפיצות. באליפות העולם ב-2010 שהתקיימה ברוטרדם, זכתה צ'לרו במדליית הכסף בקרקע ביחד עם אלופת העולם של אותה שנה אליה מוסטפינה מרוסיה.

לפני כשנה, בסבב גביע העולם שהתקיים בפריס סיימה דיאנה את התחרות במקום השלישי בקפיצות ובמקום השני בקרקע ונראה כי היא ממשיכה במגמה החיובית – באליפות אירופה ב-2011 היא עלתה לגמר הקרב-רב מהמקום השלישי וזכתה במקום השני בגמר הקרקע כשלפניה סיימה סנדרה איזבסה חברתה לנבחרת. את תחרות הקרב-רב סיימה במקום הרביעי והמכובד!

עקב ניתוח שעברה בבטן היא נאלצה להפסיק את האימונים לחמישה חודשים, זמן ארוך מאוד במובנים של התעמלות מכשירים ופיספסה את אליפות רומניה. למרות זאת ובעקבות הופעה טובה בתחרות ידידות מול אנגליה, היא נבחרה להיות חברה בנבחרת רומניה לאליפות העולם שהתקיימה בטוקיו, שם הצליחה להתברג כמחליפה שלישית בגמר הקרקע והשתתפה בו לאחר שנשרו ממנו שלוש מתעמלות – ונסה פרארי, ויקטוריה קומובה ודיאנה בולימר. למרות ההזדמנות, היא הגיעה למקום השמיני והאחרון.

בגביע העולם האחרון שהתקיים בקוטבוס, גרמניה, נראה שצ'לרו התאוששה מהניתוח שעברה כשזכתה במקום הראשון בגמר הקרקע. הנה התרגיל הזוכה שלה:

 

עוד לפני כן, בתחילת החודש, זכתה בגביע העולם שהתקיים בארה"ב כחלק מתחרות האמריקן קאפ במקום החמישי בקרב-רב.

הנה תרגיל המקבילים שביצעה, תרגיל דיי חלש – וכידוע נבחרת רומניה לא חזקה במכשיר זה:

עדיין לא פורסם מי יהיו הבנות שייצגו את רומניה במשחקים בלונדון, אבל נראה שאם צ'לרו תיבחר, היא תייצג את הנבחרת בקרב-רב ויבנו עליה בעיקר על הקפיצות והקרקע.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: