קוטבוס ושאר ירקות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

תחרות גביע העולם התקיימה בעיר קוטבוס בגרמניה בסוף השבוע האחרון ולמרות השם המפוצץ כביכול, התחרות, שבשנים אחרות מביאה מתעמלות ברמה גבוהה שעתידות להשתתף באליפויות אירופה, עולם ובמשחקים האולימפיים, היתה פשוט… איך לומר בעדינות…לא כל כך מעניינת.


מתעמלות חשובות שמתכוננות לאולימפיאדה העדיפו להישאר בבית ולהמשיך להתאמן לתחרות הגדולה מכולן ומי שנשארו והשתתפו היו אלו הפחות מוכרות בעולם, ביניהן ולריה מקסיוטה שלנו שיצאה עם הישג יפה בקורה – מדליית כסף בתרגיל של רמת קושי 5.9:

את ולריה הקדימה וסיליקי מילוסי מיוון ואת השלישיה סגרה בריטני רוג'רס הקנדית שתנסה להתברג לנבחרת האולימפית לפני שתצא להתעמל בארה"ב בליגת המכללות.

התחרות, שכללה גמרים על מכשירים בודדים בלבד, העלתה על הפודיום מתעמלת אחת בלבד מרומניה, דבר שיכול לרמז על המיעוט במתעמלות טובות שיש להם לאולימפיאדה. מריה צ'לארו לקחה את הזהב בקרקע והצילה את הרומניות ממבוכה גמורה. אחריה סיימה עם מדליית הכסף המתעמלת לואיזה גליולינה מאוזבקיסטן ושלישית סיימה קים בוי הגרמניה המקומית.

ביום שלפני כן, התקיימו הגמרים על הקפיצות והמקבילים. רוג'רס הקנדית הראתה שהיא מוכנה ללונדון ולקחה את המקום הראשון בקפיצות, במקום השני נסטסיה מרצ'קוסקיה מבלרוס (שמישהו יגיד למתעמלות המזרח אירופאיות לקצר את שם המשפחה…!) ושלישית קלאודיה מננדז גונזלס מספרד.

על המקבילים כל העיניים היו על הא קסין הסינית, האלופה האולימפית על המכשיר מאולימפיאדת בייג'ין אבל היא נפלה וסיימה אחרונה להפתעת כולם, מה שפינה מקום לגרמניה אליזבת זייטס לקבל את הזהב כשאחריה סלין ואן גרנר מהולנד במקום השני ונטליה וקונוננקו האוקראינית במקום השלישי.

התחרות הועלתה ליוטיוב בארבעה חלקים (כולל התחרות של הגברים).

חלק 1:

חלק 2:

חלק 3:

חלק 4:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: