התוצאות *האמיתיות* של המוקדמות – משטרת האופנה

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בטעות פירסמנו כאן אתמול את תוצאות התרגילים של מוקדמות הנשים באליפות העולם הנוכחית, במקום את הציונים האמיתיים והחשובים באמת – ציוני האופנה.

דווקא כאן סימון ביילס האמריקאית לא נמצאת במקום הראשון, ואפילו לא במעמד למדליה… בניגוד לאמריקאיות שממשיכות עם הקו האדום מאולימפיאדת לונדון (הלו, עברה יותר משנה מאז… תתחילו לרענן) יש לנו כמה בגדי גוף מעניינים ומפתיעים שמאירים את העיניים ובהחלט מוסיפים להופעה של המתעמלות.

הנה ההיילייט של תחרות המוקדמות. נתחיל עם בגדי הגוף שפחות אהבנו:

כאמור בארה"ב ממחזרים את התלבושת מלונדון, או לפחות את הצבע שלה. אולי הבנות החליטו שהן לא משנות הופעה מנצחת, וכנראה שמחר ומחרתיים כמה מהן באמת יעמדו על הפודיום, אבל מה עם הצופים הרבים באולם וביוטיוב שנאלצים לראות את האדום הבוהק הזה שוב ושוב, שנה אחר שנה? הדוגמא יפה, אין ספק. גם הקווים האפורים מוסיפים, וקיילה רוס נראית בבגד הזה פשוט יפהפיה. אבל היי – אפשר היה לגוון עם צבע שולט אחר כמו כחול או לבן (כי אין סיכוי שהן ילבשו משהו שאינו קשור לצבעי הדגל אמריקאי).

biles-back

maroney-front

 

היפניות אולי ניסו להביא הפעם משהו קצת יותר מעודכן ממה שהן בדרך כלל לובשות, כשבחרו בבגד גוף עם שרוולים שקופים מעט. אבל הדוגמאות המוכרות והידועות של האש, הקווים החדים והשילוב של הכל ביחד כבר נמאס והיינו שמחים לראות מתעמלת יפנית עם משהו אחר לגמרי לשם שינוי …:

japan-back jpn-front

 

 

גם בריטניה, שבאולימפיאדה הפתיעה עם בגדים יפהפיים וסולידיים, הפתיעה הפעם לרעה, עם בגד גוף שיש לו הרבה פוטנציאל אבל משהו שם לא עבד, הפסים הזהובים נראים כאילו הם מסתירים את הדוגמא שמתחת וחבל, נראה כאילו אם היו מוותרים על התוספת של הקווים אפשר היה לקבל בגד גוף הרבה יותר מעניין וקצת פחות "חנוק". אבל זאת, כמובן, דעתנו בלבד:

harrold-front

whelan-front

 

 

גם הקנדיות לבשו בגד שדומה מאוד לזה שראינו עליהן בלונדון אשתקד, עם סמל העלה מקדימה מעוטר באבנים. זה יפה מאוד ומרשים, אבל חוזר על עצמו, ואנחנו אוהבים חידושים, ובין שאר הבגדים המרשימים (שאליהם נגיע בהמשך), הבגד הזה קצת נבלע בהמון:

moors-front

 

 

רומניה, הו רומניה, מה יהיה עם צבעי הדגל? הבנו, ראינו, למדנו שדגל רומניה מורכב מצבעי כחול-לבן-צהוב. לא צריך להזכיר לנו את זה כל שנה מחדש, ואם אתן מתעקשות על השילוב הזה – לפחות שיהיה טוויסט. פה, בטוח אין. השרוול הצהוב מזכיר לנו חרדל מרוח על נקניקיה כשממש לידו מרוח הקטשופ, ואת זה אנחנו יכולים למצוא באיקאה בחמישה שקלים:

stanila-rou-back stanila-rou-front

 

 

על הבגד הבא התלבטנו קצת. מצד אחד, הירוק הזה מזעזע, במיוחד כשהוא מונח לצד הירוק שמתחת לאבנים המשובצות ובתחתית השרוולים. מצד שני, הפסים בצדדים לא רעים, ויוצרים בבגד תחושה של "ספורט אלגנט". אבל בכל זאת, משהו כאן לא עובד, הוא לא "מרהיב", ועם כל הכבוד לפסים של אדידס – זה היה באופנה לפני כמה שנים, היום קצת פחות. מקסיקו, אנחנו מודים לכם על הניסיון, אבל בג'ימאניה השנה לא עברתם:

amarenta-mex-back amarenta-mex-front

 

המתעמלת הבלגית, שקיבלה הרבה מחיאות כפיים מהקהל המקומי, יכלה להתאמץ קצת יותר. הבגד יפה, מרשים, יושב עליה טוב, אבל שוב – ראינו, היינו, התלהבנו מבגדים כאלה בעבר, שוב אבנים, שוב גלים, שוב צבעי הדגל. נקסט:

gaella-front gaella-front2

 

ואחרונה חביבה בקטגוריית "בגדי הגוף שפחות אהבנו למרות שיש כמה יפים אבל כבר ראינו דומים להם בעבר ואנחנו משתעממים בקלות", היא לא אחרת מהמלכה הרוסיה אלייה מוסטפינה. גם כאן אנחנו חוזרים לדוגמת צבעי הדגל, לאבנים המשובצות ולקווים המתעגלים. יפה, מרשים, אבל אחרי עשר שניות נראה כאילו כבר ראינו את התרגיל הזה, עם בגד הגוף הזה, עשרות פעמים בעבר:

rus-front2 rus-front

 

 

זהו, מספיק לקטול להיום. נעבור לחלק המעניין והצבעוני באמת – בגדי הגוף הטובים של המוקדמות!

יאמילט פנה מהרפובליקה הדומיניקנית פותחת את רשימת ה"נכונים" עם בגד שבמבט ראשון נראה פשוט וקצת רובוטי, אבל כשמסתכלים על ההופעה השלמה, הוא כל כך מתאים למבנה הגוף ולצבע העור שלה, גורם לכך שכולם באולם יעיפו מבט לכיוונה, ובנוסף לכל זה הוא גם מבריק ונוצץ, ואיכשהו האבנים השקופות על הרקע הלבן יוצרות מראה מיוחד ומעניין – אהבנו!

yamillet-dom-front2 yamillet-dom-front

 

 

קיסלה האוקראינית עלתה להתחרות עם בגד גוף סגול-ורוד עם נגיעות אפורות – שילוב מנצח שקשה מאוד ליפול בו. ברוב הבגד שולט צבע אחד והקווים האפורים הסולידיים שהולכים ומסתלסלים בשרוולים, עם האבנים המשובצות במרכז הבגד פשוט יוצרים יופי של שילוב. אהבנו מאוד!

ukr-back kysla-ukr-front

 

 

קרלוטה פרליטו האיטלקיה גרמה לנו לחשוב פעמיים באיזו קבוצה לשים אותה. מצד אחד שילוב הצבעים מזכיר לנו קצת גלידת מנטה ופטל, מה גם שהירוק הלא ברור הזה זוהר ומבריק, דבר שלא מוסיף כל כך לבגד הספציפי הזה, אבל במבט שני ובעיקר כשהסתכלנו על הדוגמא, דווקא משהו כאן כן עבד – השרוול הסגול השקוף ביד אחת והשרוול הירוק ביד השנייה יוצרים עניין, הדוגמא יפה ומעניינת בעיקר בתוספת הצבע הלבן ועם כל הכבוד לצבעי הגלידה, אין ספק שהצליחו לעניין אותנו פה:

ferlito-ita-front ferlito-back

 

 

רוקסנה הספרדייה הפתיעה לטובה עם בגד גוף בצבעים שלא רואים בתחרויות בדרך כלל – הכחול הכהה השולט עם הפסים הצהובים-אדומים יוצרים בגד גוף פשוט יפה, ואין לנו יותר מה להוסיף עליו, במקרה הזה – כל המוסיף גורע:

roxana-esp-side roxana-esp-front

 

 

גוליה שטיינגרובר השוויצרית הצליחה להתברג לקבוצה המוצלחת עם בגד גוף סגול בוהק בשילוב שחור-אפור שקוף בחלקו, ופסים אפורים מעוגלים מאוד עם אבנים לאורך כל הדוגמא. הכל משתלב כל כך יפה, ואין ספק שהוא מתאים לה ביותר:

giulia-front giulia-front2

 

 

מי שעוד הצליחה להיכנס לרשימה באופן מפתיע היא הצרפתייה ולנטין סבטו, עם בגד גוף שקלע בדיוק לטעם שלנו – לבן, נקי, מעט אבנים במרכז, מעט גלים בשרוולים ודוגמא מעניינת באמצע. כמעט שלא שמנו לב לצבעי הדגל – ככה עושים את זה!

france-front

 

 

וסיליקי מילוסי נכנסת כמעט אוטומטית לרשימה הטובה. שכנתנו היווניה מתלבשת דרך קבע בבגדי גוף מעניינים שמתאימים לה ועושים את ההופעה שלה ללא פחות ממושלמת בכל תחרות מחדש. אז כן, הבגדים דיי דומים רוב הפעמים, עם צבע גוף בכתפיים ובשרוולים, אבל אין מה להגיד – היא זוהרת ובולטת, ומביאה הופעות מעניינות בכל פעם מחדש!millousi-frontmillousi-front2

 

לפניכם שלוש מתעמלות שלדעתנו באו עם הבגדים המעניינים ביותר. הראשונה, שבדרך כלל לא מגיעה עם דגמים בולטים ומעניינים, היא צ'וסוביטינה הנצחית, הפעם עם בגד גוף סגול חזק, מבריק, מקושקש בקטע טוב, שקוף בשרוולים בקטע טוב, בקיצור – הכל טוב!

chuso-front

 

 

את לאריסה יורדאקה היה לנו קצת קשה להכניס לקטגוריית הזאת מצד אחד, כי הבגד שלה דיי פשוט ויותר מזכיר בגד גוף של אימונים ולא של תחרויות. אבל אז היא עלתה לקורה, נתנה את החיוך המתוק שלה ופשוט לא יכולנו לעמוד בזה. היא נכנסה לכאן מעט בגלל בגד הגוף (הצבע הכחול הזה מקסים אגב), והרבה בגלל החיוך באמצע התרגיל. כשמדברים על הופעה, מסתכלים על הכל, והפעם האישיות עשתה את זה יותר מהבגד:

iordache-front2 iordache-front

 

 

ובמקום הראשון, בלי למצמץ ובלי לחשוב פעמיים, קבלו את האיטלקיה האהובה והיפהפייה – ונסה פרארי! צבעים רעננים וחיים לצד שחור קלאסי וחצי שקוף בשרוולים, שילוב מוצלח של חלקים ריקים מקישוטים וחלקים עם דוגמא ואבנים משובצות – הכל, פשוט הכל נראה כל כך טוב ביחד! התמונה היחידה הברורה שהצלחנו להוציא היא זאת, והיא לא כל כך מעבירה את היופי של הבגד. לכן צירפנו גם וידאו מתרגיל הקרקע שלה:

ferrari-front

 

ולסיום – בפינת ה"רגע, מה?" – טטיאנה נבייבה מרוסיה:

nabieva-rus-front

 

 

זהו להיום, נתראה בגמר הקרב-רב!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: