מי את ג'ורדין וויבר?

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

היא נולדה לפני 17 שנים במישיגן ואוהבת מאוד את ג'סטין ביבר (נסו להגיד ג'סטין ביבר וג'ורדין וויבר הרבה פעמים רצוף…), ומקווה שבמידה ותזכה בתואר קרב-רב אולימפי זה יעזור לה לפגוש אותו.

וויבר את ביבר

וויבר התחילה להתעמל בגיל 4 ונכנסה לתודעה של חובבי הענף ב-2008 כשניצחה בקרב-רב (בדרגת ג'וניור) בתחרות האמריקן קלאסיק. מאז, היא סיימה ראשונה בקרב-רב כמעט בכל תחרות גדולה בה רגלה נגעה – אליפות ארה"ב 2008, טייסון אמריקן קאפ 2009, פסיפיק רים 2010, קאבר גירל 2010, אליפות ויזה 2010.

ב-2011 נכנסה וויבר לגזרת הסניור, הדרגה הגבוהה ביותר וההצלחה המשיכה להאיר לה פנים. היא המשיכה עם רצף הזכיות בקרב-רב,  ובאליפות העולם של אותה שנה הוכתרה כאלופת העולם. גם ב-2012, השנה האולימפית והחשובה ביותר בשבילה, ג'ורדין נראתה בלתי מנוצחת. כבר מתחילת השנה היה דיי ברור שהכרטיס שלה לאולימפיאדה בטוח. דווקא בתחרות האחרונה בארה"ב, המבחנים האולימפיים, היתה זאת חברתה לנבחרת גבי דאגלס שעברה אותה לראשונה ווויבר הסתפקה במקום השני. היא תגיע ללונדון כחלק מנבחרת ארה"ב וכאחת המתמודדות החזקות למדליה בקרב-רב.

עמוד הויקיפדיה שלה מלא בצבע זהב – המסמל את כל הזכיות הראשונות שלה בשנים האחרונות.

ובכל זאת, למרות שוויבר נמצאת בכל תחרות בשנים האחרונות בארה"ב, נראה שאנחנו לא באמת "יודעים" מי זאת ג'ורדין וויבר, לא מכירים אותה ואת האופי שלה כמו שהיה עם נסטיה ליוקין או שון ג'ונסון לפני ארבע שנים. נראה שהיא פשוט "נמצאת שם", ילדה טובה וחמודה, שעושה תחרויות מושלמות ולוקחת את כל המקומות הראשונים בקלות.

חיטטנו קצת ברשת כדי לנסות לגלות מי זאת ג'ורדין וויבר, לשמוע אותה מדברת, מתראיינת, מתאמנת, כדי לראות מי אולי הולכת לקטוף את התואר האולימפי החשוב ביותר בעוד שבועיים ולהופיע על אריזות הקורנפלקס "וויטיס" האמריקאי, כנהוג אצל מתעמלות אמריקאיות שזוכות בקרב-רב.

מצאנו סרטון פרסומת לקלוגס המתאר את הסיפור של וויבר מפי משפחתה ומאמניה ומפי וויבר עצמה:

 

והנה וויבר בגיל 11 באליפות ארה"ב 2006 בתור מתעמלת בדרגת ג'וניור:

 

כאן וויבר מתראיינת על העבודה לקראת המשחקים בלונדון 2012:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: