מייקל ג'סון מעולם לא היה חי יותר

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם כאן על המופע החדש של קרקס השמש המוקדש כולו למלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון.

נראה כי לא יכלו לחשוב על שילוב טוב יותר שיכניס לעוסקים בו כסף רב משני גורמים מצליחים ומלאים במעריצים: מצד אחד מיליוני המעריצים של ג'קסון שלא יפספסו הזדמנות לראות עוד מופע מחווה (ועוד איזה!) למושא אהבתם, ומצד שני מיליוני המעריצים של סירק דה סוליי שישלמו כל סכום כדי לראות מופעים של הקרקס המפורסם בעולם.

 


אז הנה המופע יצא לדרך והוא מציג בחודשים הקרובים בארה"ב, קנדה, בריטניה, מדינות סקנדינביה, גרמניה, אוסטריה וספרד.

הביקורות ברובן משבחות עד משבחות מאוד, באתר מכירות הכרטיסים הפופולרי "טיקטמאסטר" בארה"ב נתנו למופע ארבעה מתוך חמישה כוכבים ובין המבקרים אפשר למצוא תגובות כמו "זאת שלמות מעורבבת בשלמות", זהו הלב של מייקל בסירק", "חובה לראות" ויש גם כאלה שקצת פחות מרוצים ואומרים שזה המופע הכי פחות אקרובטי מצד קרקס השמש ושזאת מחווה לג'קסון יותר מאשר סירק דה סוליי.

ברשת אפשר למצוא סרטונים רבים מהמופע ומבין אלה שמצאנו, המופע לא מאכזב ולראות אותו בלייב יכול להיות דבר בלתי נשכח, כמו כל המופעים של קרקס השמש.

הנה קטע מהמופע:

 

והנה קטע של קצת יותר מעשר דקות:

ביום שלישי האחרון נפתחו רשמית הופעות המופע בטקס שנערך בתיאטרון הסיני בלוס אנג'לס ובשיתוף קרקס השמש ובו השתתפו גם שלושת ילדיו של מייקל ג'קסון – פרינס, פריס ובלנקט שזכו גם להטמיע את כפות ידיהם בבטון שיתווסף ל"שדרת הכוכבים" המפורסמת בהוליווד.

אם במקרה לא הייתם על כדור הארץ בזמן האחרון (או בישראל ליתר דיוק) ועוד לא שמעתם שקרקס השמש מגיע באוגוסט להיכל נוקיה, זה הזמן לקרוא על זה וכמובן אפשר וכדאי(מהר מהר לפני שיגמר) להזמין כרטיסים לקרקס השמש.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: