אליפות ארה"ב בהתעמלות מכשירים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אליפות ארצות הברית לגברים ולנשים בהתעמלות מכשירים נפתחה היום באופן רשמי. התחרות הגדולה, שנקראת Visa Championships, מתקיימת השנה בדאלס טקסס. בשנה שעברה תחרות זו היתה אחת החשובות ביותר ביבשת מאחר והיא קבעה מי יעלה למוקדמות המשחקים האולימפיים. בשנים האחרונות, מתעמלים נוטים לפרוש לאחר ש"הגיעו לשיא" והשתתפו באולימפיאדה (בעיקר הנשים), אולם נראה כי הפעם המגמה שונה.

מכבדות את הקהל בנוכחותן השנה ארבע (!!!) מתעמלות שהשתתפו בבייג'ין – נסטיה ליוקין, צ'לסי ממל שהכריזה על קאמבק, בריג'ט סלואן וסמנטה פשק.
מצד הגברים, גם כאן יש ארבעה מתעמלים אולימפיים – אלכסנדר ארטמב, ריי באבסר, ג'ואי הגרטי וג'ונתן הורטון. אחד המתעמלים המעניינים בתחרות השנה הוא דיויד סנדר, שינסה לשמור על תואר האליפות שלו שנה נוספת. סנדר נראה לאחרונה בישראל, כשהשתתף במשחקי המכביה.


בנוסף למתעמלות האולימפיות, משתתפות גם רבקה ברוס ואיבנה הונג (שנבחרה להיות מחליפה בבייג'ין), שתיהן מווגה, המועדון בו נסטיה מתעמלת. מה עם שון ג'ונסון אתם שואלים? ובכן, היא עוד לא החליטה אם היא ממשיכה להתעמל או לא… אבל היא תצוץ באליפות הנוכחית כדי לפגוש את חברותיה מהנבחרת האולימפית. אלישיה סקרמון, שהודיעה על פרישה לאחר המשחקים, החליטה לאחרונה שגם היא תנסה להתקמבק.

אליפות ארה"ב חשובה למתעמלים המשתתפים בה לא רק בגלל התואר הגדול שהם יכולים לזכות בו, אלא גם בגלל (ואולי בעיקר) שזוהי דריסת הרגל הראשונה שלהם לעבר אליפות העולם שתתקיים באוקטובר בלונדון. הנבחרת של הבנים שתייצג את ארצות הברית באליפות העולם תוכרז כבר בתום תחרות זו, אולם הבנות יצטרכו לעבוד יותר קשה – יהיו להן שני מחנות אימונים בחווה של הקרולים ורק במחנה האימונים השני תיקבע סופית הנבחרת. במחנה הראשון ישתתפו הבנות שהגיעו למקומות הכי גבוהים בקרב-רב ובגמר המכשירים הבודדים באליפות ארה"ב הנוכחית ולמחנה השני יוזמנו לפחות שמונה בנות, שמהן תיבחר הנבחרת הסופית.

מה עם שידורים?
כן, יש שידור באינטרנט. אבל….כרגיל…השעות הן בלתי סיברות. זה העמוד שכדאי להוסיף ל"מועדפים" בשלושת הימים הקרובים מאחר ומרוכזות בו כל התוצאות של התחרויות. בנוסף אפשר לראות באותו עמוד גם קישורים לאלבומי תמונות ולשידור האינטרנטי (Webcast).

יהיה מעניין לראות מי יוביל בתחרות. עם כל כך הרבה משתתפים אולימפיים ותיקים לצד מתעמלים חדשים שנמצאים בכושר מצויין ועשויים להפתיע, הכל יכול לקרות…!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: