מהדקים חגורות: לקראת לונדון 2012 – יוליה אינשינה

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

היא נולדה ב-1995 ומתאמנת ביחד עם סגנית אלופת העולם ויקטוריה קומובה. אחד התחביבים הגדולים שלה הוא קריאה וכשהיא מתקשה בלימודים סבה עוזר לה במקצועות כמו אלגברה, גאומטריה, פיסיקה וכימיה. כשהיא מתעצבנת על המאמן או בוכה ו"מקבלת על הראש", היא יודעת שהיא היתה לא בסדר ותמיד הולכת להתנצל. הדבר הכי חשוב לה עכשיו זה להקדיש את כל כולה למשחקים האולימפיים ולהיכנס לנבחרת. אה, וגם אבא שלה היה מתעמל! הוא לא דחף אותה לענף, היא התקבלה לנבחרת התעמלות רק בזכות מבחנים שעשו לילדים בגן ובחרו אותה.

יוליה אינשינה התחרתה באליפות העולם האחרונה וסיימה דיי מאחור, בגלל שלא התחרתה על מכשיר הקפיצות. למרות זאת היא התברגה לגמר הקורה וסיימה שם במקום השישי.

באליפות רוסיה 2011 סיימה אינשינה במקום הרביעי הכללי.

הנה תרגיל הקרקע שלה מתחרות הטסט איוונט בלונדון שהתקיימה בינואר האחרון בה סיימה במקום ה-32 הכללי:

 

מאמנה של יוליה אומר שהוא מלווה אותה מגיל 9 ומההתחלה ראה שיש לו מישהי רצינית ושעד היום היא עובדת מאוד קשה, יותר מהמתעמלות האחרות שלו. מה שכן, היא צריכה עדיין לעבוד על העניין הרגשי והאומנותי שלה, הוא אומר, שם היא מתקשה. היא בעצמה טוענת שהיא נוטה לבכות הרבה. מאמנה מוסיף שיש להם מערכת יחסים מצויינת ויש ביניהם אמון מלא.

הנה תרגיל הקורה שלה מאליפות מוסקבה 2012:

כפי שרואים היא לא מהמתעמלות המבריקות והמובילות ברוסיה כרגע ויש אומרים שהסיכויים שלה להתקבל לנבחרת האולימפית נמוכים. אבל כפי שנוכחנו בעבר, יש הפתעות ואי אפשר לדעת מה יחליטו ברוסיה לגביה בעוד כמה חודשים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: