הופעות המצויינות של נסטיה?

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

כמעט שנה וחצי לאחר שזכתה בתואר הטוב ביותר שמתעמלת יכולה לבקש, אלופת קרב-רב באולימפיאדת בייג'ין, יוצאת נסטיה ליוקין לסיבוב הופעות. מה זאת אומרת? היא הרי לא זמרת בלהקה וממש לא מנגנת על גיטרה או תופים…

ובכל זאת, החליטה הילדה להציע את עצמה להופעות מסביב לעולם שיכללו בעיקר נאומי מוטיבציה. היא קוראת להן "הופעות מצויינות".

נסטיה, שחגגה לפני מספר חודשים את יום הולדה העשרים, ממשיכה להיות העסוקה שבמתעמלות (או יותר נכון מתעמלות העבר. ל2012 היא כנראה לא תגיע עם בגד גוף). הנה קצת ממעלליה בשנה החולפת:

  • נבחרה להיות נציגה ב-FIG, ארגון ההתעמלות העולמי (וכחלק מזה היא מוזמנת להרצאות ופגישות חשובות, בהם נאלצת לישון במלונות פאר מסביב לעולם)
  • ייסדה תחרות על שמה – גביע נסטיה ליוקין, שיתקיים לראשונה במרץ השנה
  • הופיעה בתור מראיינת במספר הופעות טלוויזיוניות של תחרויות התעמלות חשובות
  • זכתה במספר לא מועט של תארי "אתלטית השנה"
  • קיבלה הופעת אורח בתכנית הטלוויזיה המצליחה אחת שיודעת
  • פתחה אתר בו היא מציעה את עצמה להופעות ונאומים, כפי שנאמר מקודם.
תמונה מהאתר החדש של נסטיה
תמונה מהאתר החדש של נסטיה

הנה קצת מידע על האתר החדש שלה, שנבנה בנוסף לאתר הרשמי.

כתובת האתר היא www.nastialiukintour.com ובו בעמוד הבית מוצגים התארים הגדולים בהם זכתה נסטיה במהלך הקריירה (יש כבוד לרשימה הארוכה!) ובנוסף מצויין בתחתית המסך שנסטיה כעת פנוייה להצעות.

בעמוד הביוגרפיה, בפירוט רב וארוך למדי, כתוב סיפורה של המתעמלת ילידת מוסקבה והדרך שעשתה מאז אמה ילדה אותה, שנה לאחר שאביה זכה בתואר סגן קרב רב באולימפיאדת סיאול.

בנוסף באתר ניתן למצוא את כל דרכי ההתקשרות עם נסטיה, כמו הטוויטר שלה, מייספייס, פייסבוק ויוטיוב וכמובן טופס להזמנת נסטיה אליכם לאולם (מעניין כמה היא גובה על דבר כזה ואם היא דורשת מחלקה ראשונה בטיסה).

בנוסף, ישנו באתר מדור בשם "ילדים בריאים" בו, כראוי לאתר של מתעמלת המשמשת כמודל לחיקוי בהרבה אולמות התעמלות, מפורטת הסטטיסטיקה של ילדים בעלי עודף משקל בארה"ב ומה נסטיה עושה כדי לעזור להפחית את הסטטיסטיקה (הצטרפה לפרוייקט בשם "ילדים בריאים" ומוזמנת להרצות בנושא במקומות שונים בארה"ב).

לסיכום, נראה שהזכייה של נסטיה ב-2008 ממשיכה לעשות הדים גם יותר משנה לאחר מכן. זהו דבר שלא ראינו עם הזוכה הקודמת, קרלי פטרסון, שמנסה כבר מעל לחמש שנים להיכנס לתודעת הציבור עם קריירת השירה שלה (ואולי תצליח סוף סוף בזכות תכנית הטלוויזיה עליה דיברנו בפוסט קודם). אולי זה היופי של נסטיה, כשרון הדיבור שלה, המעריצים הרבים מרחבי העולם שלא נעלמו לה וממשיכים לקוות שהיא תחזור להתעמל, או שבכלל מדובר בהתפתחות הטכנולוגיה שעוזרת לה להישאר בקשר עם המעריצים ובכך לשמור על האהדה הרבה. מה שבטוח הוא, נסטיה לא תעלם לנו מהמסכים (של המחשב) בשנים הבאות.

הנה פיסת נוסטלגיה, ממש לפני ה"בום הגדול" של ליוקין:

 

והנה הופעת האורח שלה באחת שיודעת:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: