אלי רייזמן והדרך שלה לאולימפיאדה

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אלכסנדה רייזמן (18), ילדה טובה מסצ'וסטס, החלה את דרכה הספורטיבית כבר בגיל 18 חודשים לאחר שאמה, שהתעמלה כסטודנטית, שמה אותה בחוג אמהות-ילדות. היא התעמלה עד גיל 10 במועדון אקסל ג'ימנסטיקס ולאחר מכן עברה להתעמל אצל מיכאי ברסטיאן. היא כמעט סיימה תיכון במסלול רגיל ורק בשנה האחרונה, שנת הסניור, עברה ללימודי אונליין כדי להתמקד במרוץ ללונדון 2012.

בתחילת החודש רייזמן הוכרזה כחברת נבחרת ההתעמלות האמריקאית לאולימפיאדת לונדון, אחת מתוך חמש בנות בלבד שנבחרו איתה מכל היבשת. הסרטים הדוקומנטריים מתחילים לצוץ ברשת, והנה אחד מהם. בסרט הזה מספרים הוריה, המאמנים הקודמים וגם אלי ומיכאי בעצמם על הדרך שעשו ביחד עד לרגע המרגש בו הגשימה את חלומה והתקבלה לנבחרת האוליפית:

 

בסרטון אחר, מדברת רייזמן על הרגשות שהתפרצו אצלה לאחר שהנבחרת הוכרזה, על איך ההרגשה להגשים את החלום עליו עבדה מאז שנולדה, וכמובן על הקטע שצץ ביוטיוב בו רואים אותה כילדונת שמעריצה את אלישיה סקרמון ומתראיינת לתכנית טלוויזיה. בתכנית, המנחה נותן לה חולצה מתנה, והפרס הסמלי הזה נהיה משמעותי ביותר עכשיו – רייזמן מגלה שבחולצה היה כתוב – "מתעמלת אולימפית לעתיד".

 

הנה הראיון ואחריו הקטע מתכנית הטלוויזיה:

Watch more video of 2012 Olympic Team Trials on gymnastike.org

 

ג'ון מקרדי מראיין את אלי רייזמן באליפות ויזה 2008:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: