תמונת מצב של הנשים בהתעמלות מכשירים לקראת לונדון

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

האתר The All Around דואג לדרג את תוצאות הנשים מהתחרויות האחרונות באופן קבוע ולפרסם מדי פעם טבלת "רענון" של הנשים, כלומר דירוגן בעולם על פי תוצאות התחרויות שלהן וציון ה-D, כלומר דרגת הקושי אותה הן מבצעות בכל מכשיר.

 

מדובר על תמונה כללית ולאו דווקא אמיתית – קודם כל, אי אפשר לדעת מה יקרה במשחקים האולימפיים – תמיד יש הפתעות! בנוסף, ישנם הבדלים בשיפוט בכל תחרות, ידוע למשל שבאליפויות ארציות הציונים גבוהים יחסית לתחרויות המשלבות יבשות שלמות או הרבה מדינות.

מה שכן, זהו הדירוג הכי קרוב למציאות שאפשר לקבל, מאחר והדירוג העולמי הקודם היה רק באליפות העולם שהתקיימה ב-2011 ועברו מאז הרבה מים (תחרויות) בנהר. יש לנו כאן תמונה ברורה של תוצאות עדכניות של הנשים בתחרויות הכי קרובות שלהן למשחקים האולימפיים.

עשרים ימים לפני פתיחת המשחקים, נראה שהמלחמה בקרב-רב הולכת להיות בין שתי האמריקאיות – גבי דאגלס וג'ורדין וויבר, לבין הרומניה הפופולרית לאריסה יורדאקה. על פי דירוג האתר, שלוקח תוצאות של תחרויות אחרונות (בלי לבצע חיבור או ממוצע של כמה תחרויות) וכן דירוג של ציון D, נראה שכרגע גבי דאגלס מובילה עם 62.050 כשאחריה חברתה לנבחרת ג'ורדין וויבר ושלישית יורדאקה. במקום הרביעי נמצאת אלי רייזמן האמריקאית ובמקום החמישי קומובה הרוסיה. נבחרת ארה"ב ממשיכה להוביל עם רוס ופרייס במקומות 6-7 בהתאמה כשאחריהן אפנסייבה (8) ומוסטפינה (9). הרשימה עוד ארוכה, ולא, מקסיוטה לא נמצאת ב-27 הבנות שמופיעות באתר בקרב-רב.

לפי ציוני ה-D, המצב קצת שונה בקרב-רב. דאגלס נשארת ראשונה עם ציון כולל של דרגת הקושי הגבוהה ביותר בארבעת המכשירים (25.5) כשאחריה רייזמן ושלישית וויבר. קומובה במקום הרביעי ולריסה יורדאקה רק בחמישי.

בקפיצות, מקיילה מרוני מובילה גם בציון הסופי וגם בדרגת הקושי. במקום השני בתוצאה נמצאת אלישיה סקרמון שבכלל לא חברה בנבחרת האולימפית ושלישית אוקסנה צ'וסוויטינה. בדרגת הקושי מי שהתברגה למקום השני היא ימילט פנה מהרפובליקה הדומיניקנית ושלישית ג'נין ברגר מגרמניה.

במקבילים סוף סוף הדומיננטיות האמריקנית נשברת – אליה מוסטפינה בראש הרשימה עם הציון הגבוה ביותר, אחריה ויקטוריה קומובה חברתה לנבחרת ושלישית בת טווידל הבריטית. דאגלס, מומחית המקבילים של ארה"ב הגיעה למקום הרביעי בלבד. מקסיוטה מופיעה ברשימה במקום העשירי.

לעומת זאת בציון דרגת הקושי ראשונה הא קסין עם 7.1 ואחריה בת טווידל, אליה מוסטפינה וויקטוריה קומובה, שלושתן עם ציון דרגת קושי של 7. מקסיוטה במקום ה-7 עם דרגות קושי של 5.8 ו- 5.9.

בקורה ראשונה בדירוג התוצאות היא יורדאקה הרומניה, אחריה וויבר האמריקאית ושלישית לורן מיטשל האוסטרלית. בציון דרגות הקושי נמצאת שרה פינגאן בראש, שניה לריסה יורדאקה ושלישית שנג צ'ונגסונג הסינית.

בקרקע חולשות על הרשימה שלוש אמריקאיות, רייזמן בראש, וויבר ודאגלס אחריה. יורדאקה במקום הרביעי, קטלינה פונור חמישית ושרה פינגאן שישית.

גם בציון דרגת הקושי רייזמן ראשונה, אמנם אחריה התמונה קצת שונה, כאשר יורדאקה שניה ולורן מיטשל שלישית.

לדירוג המלא – לחצו כאן.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: