איפה קונים בגדי גוף להתעמלות באינטרנט?

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בג'ימאניה ערכנו בשביל אלו המעוניינים לרכוש בגד גוף מחקר קטן כדי שתוכלו ליהנות ממבחר גדול של הרבה דגמים אותם ניתן להשיג בחו"ל.

לשם הפטריוטיות וההוזלה במחירי משלוחים חיפשנו באינטרנט חנויות בהן ניתן לרכוש אונליין בגדי גוף בישראל, אבל חוץ מאחת – חנות טורנדו ספורט- http://www.tornado-sport.co.il, לא מצאנו אף אתר למכירת בגדי גוף להתעמלות מכשירים. האתר של טורנדו ספורט גם הוא ה"רע במיעוטו" מאחר והכרנו אותו מראש (בחיפוש בגוגל לא הצלחנו למצוא אותו) ובנוסף, אין באתר אופציה לרכישה אונליין אלא אפשר לראות מספר דגמים וליצור עם החברה קשר. גם מחירים לא מופיעים.

מי שבקיא בעולם ההתעמלות בארץ יודע שאפשר לקנות בגדי גוף אצל ברברה, שמביאה דגמים של GK מארה"ב ומוכרת אותם במקומות שונים בארץ בהם מתקיימות תחרויות ואירועי התעמלות או שיוצרים איתה קשר כדי לראות את הדגמים. הנה העמוד של ברברה בפייסבוק.

נשמח לשמוע על חנויות ישראליות ברשת במידה ותגלו לנו עליהן. חבל שבעולם דיגיטלי כמו שלנו, עוד לא אימצו בארץ את עניין מכירת בגדי הגוף כפי שתכף תראו שיש בחו"ל. הפוטנציאל של קניות באינטרנט הוא גדול ובעלי החנויות יכולים רק להרוויח מכך בעיקר בזכות ביטול המגבלה הגאוגרפית של החנות הפיזית שלהם.

כרגע אנחנו מתמקדים בבגדי גוף להתעמלות קרקע ולאימוני התעמלות בענפים השונים. לבגדי תחרויות להתעמלות אומנותית (שמצב החנויות הישראליות שלהם ברשת טוב יותר) נגיע בהמשך.

לחצו על הלינק לצפייה ברשימת האופציות של קניית בגדי גוף להתעמלות באינטרנט.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: