עוזרים לולריה מקסיוטה להגיע ללונדון!

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

"אני נמצאת רק צעד אחד קטן מהחלום הכי גדול שלי – האפשרות להצטרף לנבחרת האולימפית של ישראל ולייצג את המדינה" – כך כותבת מקסיוטה בעמוד הפרוייקט שלה באתר "מימונה" שמיועד לעזור ליזמים לקדם את החלום שלהם.

ולריה פתחה דף פרוייקט עם יעד של 50,000 שקל, בו היא מציעה למשקיעים תמורות שונות בהתאם לסכום ההשקעה, החל מדברים קטנים וחביבים כמו שליחת תודה אישית במייל למשקיעים בסכום של 20 שקלים, מדליית – ערד (השקעה של 200 ש"ח), כסף (250 ש"ח) וזהב (300 ש"ח) ועד ההשקעה הגדולה ביותר של 30,000 ש"ח שתזכה את המשקיע בפרסום העסק ותודה אישית בראיונות עד סוף השנה. השקעה כזאת יכולה להיות טובה לעסקים שמחפשים איפה לפרסם בצורה מקורית, מעבר למטרה החשובה של כל העניין.

בדף הפרוייקט אפשר לקרוא קצת על הדרך של ולריה בארץ ומה שהכי התפעלנו ממנו היה סרטון התדמית שעשו בשביל הפרוייקט – מלבד צילומים מאימונים רואים גם את ולריה עצמה מדברת ומספרת על ההתעמלות ועל ישראל ואת מאמנה, אהרון ליטבין. כייף לראות קצת חומר מצולם אותנטי מחיי היומיום של שניהם ובמיוחד לשמוע מהם על מה שהם עוברים. לא יוצא לנו לשמוע את ולריה מדברת אלינו הרבה פעמים וזה בהחלט משהו מעניין לראות!

לחצו כאן לצפייה בעמוד הפרוייקט של מקסיוטה באתר מימונה

ג'ימאניה מאחלים לולריה ולכל מי שעומד מאחורי הפרוייקט ובאולם ההתעמלות בכל יום בהצלחה בדרך להגשמת החלום!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: