תעודת זהות: הפועל עמק יזרעאל

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

כשעמית ולדמן יצרה קשר עם רוני שרון, שפתח קבוצת התעמלות בגבעת אלה לפני כעשר שנים, על מנת להצטרף לצוות המאמנים – הוא ראה בכך הזדמנות לקחת את המועדון צעד אחד קדימה ולהקים נבחרת תחרותית. ״אימנתי כאן לבד והרגשתי שיש פה פוטנציאל. עם הידע והכשרון של עמית באימונים הרגשתי שאנחנו יכולים לעלות מדרגה, לקחת את הבנות ולשדרג אותן קדימה״, הוא מספר על תחילת דרכה של הפועל עמק יזרעאל.

המעבר ממערך של חוגים ונבחרות עממיות לנבחרת תחרותית לא היה קל, כמו במקרים רבים אחרים ״המעבר היה הססני בהתחלה, אף אחד לא ידע מה קורה והכל היה לוט בערפל, אבל לאט לאט הדברים התגלגלו, הגיעו מאמנות נוספות והרגשנו שהגיע הזמן והגיע הרגע ושאנחנו באמת יכולים לעשות את זה כאן בעמק״.

כיום הנבחרת מונה כשלושים מתעמלות בדרגות ג׳-ה׳, במסלול האולימפי ובמסלול ה-Open Age. עם השנים הבנות השתפרו, המאמנים התנסו יותר ויותר בתחרויות, הציוד גדל וכיום הם מסתכלים קדימה לעבר הגדלת כמות המתעמלות התחרותיות ושיפור של הציונים הקבוצתיים. ״אנחנו רואים את עצמנו מגיעים לקדמת זירת ההתעמלות בארץ, ולא מפחדים גם לחלום על הצלחות בינלאומיות ועל אולימפיאדה״, מסכמים רוני ועמית. חן, מאמנת שהצטרפה לאגודה לפני כשנתיים וחצי, מוסיפה – ״גם כשהתנאים לא אופטימלים, כשהבנות שלנו עושות ברגים על פס קרקע בלי קפיצים – זה ראוי להערכה ומשמח אותנו שאנחנו לא עומדים במקום אף רגע״.

צפו בפרק המלא והשלישי בסדרה ״תעודת זהות״:

 

תעודת זהות – כל הפרקים:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: