על הפרק: רקדניות קטנות, עונה 1 פרק 7

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אחרי הריקוד השערורייתי של השבוע שעבר, שלמרות הביקורת זכה במקום הראשון בתחרות האזורית החשובה, יש לנו שוב שערורייה והפעם בגזרת ניה וסוג הריקודים שמצמידים לה.

השבוע הבנות נוסעות לסטארפאוור, תחרות שיגיעו אליה גם בעונות הבאות. אבי מבקשת שיארזו את הכל מולה כדי לוודא שלא שכחו שום דבר.

קתי ממשיכה להתנהג בביצ'יות המאפיינת אותה והבנות מגדירות אותה כמי שבתקופת ה"ירח דבש" שלה, כשהיא עוד חושבת שאפשר לשנות את אבי ואת ההתנהלות בסטודיו.

מדי עושה השבוע סולו לכבוד סבתה שנפטרה, אמה של מליסה. ניה ואבי מדברות, ומסתבר שכל הפעמים שאבי מעירה לה על טכניקה, ניה בכלל לא יודעת מה המילה אומרת…

דון, האמא שאבי העיפה מהסטודיו בעזרת המשטרה, חוזרת כדי לנסות להחזיר את בתה לרקוד. אבי מביאה לה את החוזה כדי שתחתום עליו לפני שהיא נכנסת לסטודיו, אבל היא מוצאת את עצמה שוב בחוץ.

קתי מעוררת ויכוח כרגיל, כשהיא לא מסכימה ללבוש את בגדי הקבוצה או לבוא עם כולם לתחרות.

הבנות מתאמנות לקראת הריקוד הקבוצתי Make You Mine שכולל כסאות ותנועות ריקוד "כמו של הגדולות", לדבריה של אבי. דבר שהבנות מאוד אוהבות. ניה לא מצליחה להדביק את הקצב ואבי מפחדת שהיא תהרוס את הריקוד לכולן.

אבי מביאה לבנות את התחפושות לתחרות ואמא של ניה לא אוהבת את תחפושת הנמר והאפרו שבתה קיבלה לסולו שלה. היא רואה את זה כמעשה גזעני, אבל אבי אומרת שיש לניה יתרון בכך שהיא יכולה להתבלט על ידי כך במקום להיות "כמו כולם".

הלהקה נכנסת לאוטובוס לקראת הנסיעה לתחרות ושוב קתי לא מופיעה ומחליטה להגיע לתחרות בעצמה.

הבנות מגיעות ומגלות שאין להן הרבה זמן להתארגן. כולם עצבניים ומדי במיוחד. "אני פרפקציוניסטית", היא מצהירה, ומליסה אומרת שלפעמים היא מתנהגת כמו מתבגרת בת 16 ולא כמו ילדה בת 8.

בריקוד הקבוצתי ניה טועה באחד הצעדים ואבי לא אוהבת את זה, מאחר והיא תיקנה אותה הרבה פעמים בחזרות בשביל שזה לא יקר בתחרות. מדי אומרת שהן היו על הפנים וגם ברוק לא אהבה את הריקוד הקבוצתי ואמרה שהיא מתביישת בו. הבנות זוכות במקום השני וה"מבאס".

מליסה נותנת למדי סיכת מלאך ומסבירה לה על סבתה וכמה היא אהבה מלאכים. מדי כמובן מבצעת את הריקוד באופן מושלם וזוכה במקום הראשון.

ניה עולה לבמה עם הסולו האפריקני שלה, ריקוד ותחפושת שאמה הולי בכלל לא אוהבת. בשיחה עם אבי הולי מ סבירה לה על העניין הסטריאוטיפי ואבי אומרת לה שצבע עורה בעולם הריקוד יכול להיות יתרון מאחר שבמקומות בהם יצטרכו לקחת להפקה מישהי כמוה, לשאר הבנות בכלל לא יקראו לאודישן.

בשבוע הבא הבנות ממשיכות את תחרות הסטארפאוור וקתי ממשיכה להפגין חוסר רצון להיות חלק מהקבוצה.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: