על הפרק: רקדניות קטנות, עונה 1 פרק 1

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אנחנו מתחילים עם סשן כתבות מיוחד של הסדרה "רקדניות קטנות" ובו נסקר את הפרקים לפי זמן שידורם. היום שודר בארץ (יס דרמה, שבת ב-17:00) הפרק השני של העונה הראשונה. הסיקור של הפרק השני יגיע בהמשך השבוע, אנחנו נתחיל עם פרק הבכורה ששודר בשבת שעברה.

עונת התחרויות מתחילה ואיתה פרק ההיכרות של רקדניות קטנות בו הצופים לומדים להכיר את אבי (אביגיל) לי מילר, המורה הקשוחה והוותיקה שמייצרת כבר שנים רבות רקדנים לקראת קריירה בשואוביז.

הבנות אחריהן הסדרה עוקבת, הן חברות טובות אחת של השנייה למרות התחרות הגדולה ביניהן, מעריצות את אבי לי ומדורגות על ידה בכל שבוע בפירמידה: אבי מחליטה מי תהיה בטופ הפירמידה על פי התחרות האחרונה, ההתנהגות של הרקדנית, ההתנהגות של אמא של הרקדנית ואירועים כלליים שקרו באותו שבוע.

בכל שבוע הבנות נוסעות לתחרויות ברחבי ארה"ב ומציגות ריקוד קבוצתי, סולו וטריו (ריקוד של שלוש רקדניות).

הסיפור של הסדרה מתמקד בעיקר באמהות של הבנות שפוקדות את הסטודיו יום-יום ורואות את כל האימון מחדר עליון בו הן בעיקר מרכלות אחת עם השניה, אחת על השני וכמובן על אבי.

הרקדניות:

מדי (מדיסון) ומקנזי – אחיות רקדניות. מדי, האחות הגדולה, נחשבת ל"כוכבת" בקבוצה ומגיעה להישגים מרשימים כמעט בכל תחרות. מקנזי הקטנטונת מתחילה את דרכה בקבוצה וצריכה להוכיח את עצמה בתור מי שמקומה בקבוצה הקטנה והמבטיחה הזאת מגיע לה. האמא, מליסה, מקבלת יחס דיי רע רוב הזמן משאר האמהות שמקנאות ביחס של אבי לי אל בנותיה ובכשרון של מדי. מליסה עובדת לפעמים בקבלה של הסטודיו.

קלואי – המתחרה הגדולה ביותר של מדי, מבוגרת ממנה בשנה. אמה, כריסטי, נחשבת ל"טראבלמייקרית" של הקבוצה. כלומר, של האמהות בקבוצה.

ברוק ופייג' – אחיות רקדניות. ברוק היא הרקדנית המבוגרת ביותר בלהקה, היא בת 13 וטובה במיוחד בכל מה שקשור לאקרובטיקה. אחותה פייג', 10, לא מהבולטות בקבוצה אבל משתתפת קבועה בטריו. קלי האמא, רקדה בסטודיו של אבי לי מגיל קטן והיא מכירה אותה שנים. זה לא מונע ממנה להתעמת איתה כמעט בכל פרק!

ניה – ניה היא הרקדנית היחידה שאמה, הולי, עובדת במשרה מלאה. היא מגיעה פחות מהאמהות האחרות לצפות באימונים ומקבלת לעתים ביקורת מהאמהות שכמובן מקנאות בהצלחה שלה בעבודה. ניה מתקשה לעתים לעמוד ברמה הגבוהה של הבנות האחרות אבל לפעמים מפתיעה את כולם.

ויוי – בתה של קתי, מנהלת סטודיו לריקוד בעצמה בשם קנדי אפל. ויוי מגיעה לנסות את מזלה בקבוצה הידועה של אבי לי, אמה אומרת שזה כדי לפתוח את בתה למורים אחרים, אבל נראה שהיא רוצה את ההצלחה של ויוי יותר מבתה. אנחנו עוד נשמע מקתי הרבה…

הפרקים בסדרה מתחילים כמה ימים לפני כל תחרות ועוקבים אחר ההכנות – מלבד הריקודים עצמם, יש להכין תלבושות, לנסוע/לטוס לתחרות, להתאפר ולהתכונן נפשית לפני העלייה לבמה. שיא כל פרק מגיע בסיום – בתחרות ובתוצאותיה.

בפרק הבכורה, מלבד ההיכרות האישית עם הבנות והאמהות, יש לנו את דון שעושה בלאגן בסטודיו אחרי שבתה הגיעה באיחור ולא בתלבושת מתאימה לאימון. נדרשו צעקות, העפות ובסופו של דבר גם משטרה  עד שדון יצאה משם. בשיחה  עם המשטרה אבי הצהירה: "אין לה נשק, רק את הפה שלה".

ביום התחרות קלי וכריסטי מחליטות לעשות את מה שהן הכי אוהבות: לשתות. הן יוצאות לבר רגע לפני התחרות, מה שכמובן מעורר את זעמה של אבי.

הבנות עולות לבמה עם הריקוד הקבוצתי ועושות אותו מצויין, אבל הפעם זה הספיק רק למקום השלישי, מה שנקרא אצלן בלקסיקון "הפסד".

בריקוד הטריו של קלואי, מדי ופייג', סרט הראש של קלואי נופל לה על העיניים והיא נאלצת להמשיך לרקוד בלי לראות. אבי מאשימה את אמה כריסטי בפאדיחה ואומרת לה שזה בגלל שהחליטה ללכת לשתות קצת אלכוהול לפני התחרות. בזמן שהן מתווכחות, שלוש הבנות זוכות במקום הראשון בריקוד שלהן…

הנה הריקוד הקבוצתי של הבנות – PARTY:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

1 מחשבה על “על הפרק: רקדניות קטנות, עונה 1 פרק 1”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: