נחת או לא נחת? המהפך בגמר הקבוצתי של הגברים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אם חשבנו שהחדשות על כך שג'ורדין וויבר לא תתחרה בגמר הקרב-רב הן הטופ של הטופ השבוע, מסתבר שהאולימפיאדה הזאת לא מאכזבת בכל מה שקשור להפתעות.

גמר הקבוצות של הגברים שנערך אתמול התחיל עם תחרות גרועה של האמריקאים, שעלו לגמר מהמקום הראשון וצנחו צניחה חופשית אל עבר המקום החמישי. כבר בתרגילי הקרקע הראשונים נראתה הנבחרת מעורערת, מה שנמשך גם בסוס הסמוכות ואחר כך בקפיצות עם נפילות, אי דיוקים, החלקות ובסוף הופעה טובה של דנאל לייבה במתח – אבל זה כבר לא עזר לנבחרת הממורמרת והם נאלצו לסיים את התחרות בלי מדליה.

הסינים, לעומתם, הראו תרגילים טובים ויציבים. הם לא הפסידו באף תחרות גדולה בשש השנים האחרונות ואתמול זכו שוב בזהב הקבוצתי, ארבע שנים אחרי בייג'ין.

החלק המעניין בתחרות אתמול התרחש בדקות האחרונות. תחרות טובה ומפתיעה של הבריטים הציבה אותם במקום השני ובעמדת מדליה, דבר שלא קרה להם ב-100 השנים האחרונות. גם האוקראינים כבר התחילו לחגוג כשראו שהתרגיל האחרון של אוצ'ימורה היפני הוריד את נבחרתו למקום הרביעי והקפיץ את האוקראינים למקום השלישי. ואז השמחה נמוגה אצלם. ערעור של היפנים, עשר דקות של דיון שופטים והכרעה על כך שהערעור מתקבל, הקפיץ את הציון של אוצ'ימורה ב-0.700 נק' והעלה את היפנים חזרה לעמדת מדליה – מה שגרם לבריטים לרדת למקום השלישי והשאיר את האוקראינים ללא מדליה.

השאלה הגדולה בתרגיל של אוצ'ימורה היתה האם הוא נחת או לא נחת – בהתחלה לא ניתן לו קרדיט על הנחיתה, ולאחר הערעור, ובטענה שאכן שתי רגליו נגעו בקרקע משמע הוא ביצע נחיתה – השופטים קיבלו זאת והעלו לו את הניקוד.

הנה הרגע הבעייתי:

 

היום מתקיימת בשעה 18:30 שעון ישראל תחרות הגמר הקבוצתי של הנשים.

ניתןל לראות את כל התחרות כאן.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: