מוקדמות נשים – תוצאות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

הנשים סיימו את התחרות הראשונה באליפות העולם, המוקדמות. למרות שמדובר רק במוקדמות, זו בעצם התחרות החשובה ביותר, מי שלא מצליחה כאן – פשוט לא ממשיכה הלאה. היו לנו יומיים עמוסים במתחרות והתוצאות הסופיות מופיעות בלינק הזה.

כדי לקצר לכם זמןף הנה עיקרי התוצאות:

גמר קרב-רב

במקום הראשון נמצאת כרגע ויקטוריה קומובה מרוסיה שגברה על ג'ורדין וויבר הפייבוריטית האמריקאית בהפרש קטנטן. שלישית הגיעה הסינית יאו. עוד מתעמלות מוכרות שעלו: אלכסנדרה רייזמן מארה"ב, רלוקה היידו מרומניה, לורן מיטשל האוסטרלית, ונסה פרארי האיטלקיה ואלופת העולם מ-2006, אנה פורגרס מרומניה. ישראל לא בתמונה לצערנו, ולריה מקסיוטה הקדימה את רוני רבינוביץ' בקרב-רב אבל גם זה לא הספיק כדי שתעלה לגמר והיא נמצאת במקום ה-44 ברשימה.

גמר קבוצתי

לגמר הקבוצתי עלו הקבוצות הבאות, לפי המיקום שלהן:

1. ארה"ב

2. רוסיה

3. סין

4. רומניה

5. יפן

6. אוסטרליה

7. גרמניה

8. בריטניה

 

גמרים בודדים

בקפיצות עלתה לגמר המתעמלת המבוגרת ביותר בתחרות – צ'וסוביטינה (גרמניה). עוד מתעמלת שעלתה היא מקליה מרוני מארה"ב. בגמר הזה נראה עוד מתעמלות ממדינות פחות פופולריות כמו שוויץ, ברזיל וויאטנם.ולריה מקסיוטה נבחרה כמחליפה שלישית, מה שאומר שכנראה לא נראה אותה בגמר.

על המקבילים שלטה במוקדמות ויקטוריה קומונה הרוסיה כשבמקום השלישי צורומי היפנית וג'ורדין וויבר האמריקאית תעלה לגמר מהמקום השביעי בלבד. בת טווידל הבריטית הפייבוריטית, הגיעה למקום נמוך יחסית ותעלה רק כמחליפה שלישית

לגמר הקורה עולה גם כאן קומובה מהמקום הראשון כשאיתהעם אותו ציון סוי הסינית וג'ורדין עם הפרש קטן מאוד אחריהן. קטלינה פונור המתקמבקת ורסיה ייצגו את רומניה בגמר הזה.

גמר הקרקע יכלול את רייזמן ווויבר האמריקאיות, סוי ויאו הסיניות, קומובה מרוסיה, פרארי מאיטליה, טווידל מבריטניה וובולימר מרומניה.

 

הנה ארבעת התרגילים של וויבר:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: