מהדקים חגורות: לקראת לונדון 2012 – ליסה טופ, הולנד

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

המשחקים האולימפיים הולכים ומתקרבים מיום ליום ואנחנו בג'ימאניה רוצים שתגיעו כמה שיותר מוכנים לקראת השידורים ושתדעו מי עומד ומצדיע לשופטים לפני כל תרגיל.

בסדרת כתבות המוקדשת למתעמלות המכשירים שעתידות להשתתף באולימפיאדה, נחשוף כאן את המתחרות הפחות ידועות, חלקן רק השנה עלו לדרגת סניור, כאלו שלא קוראים עליהן כל יום באתרי ההתעמלות וכאלו שעשויות להפתיע עם תרגילים חדשים ומעניינים.

הראשונה במערכה היא ההולנדית ליסה טופ, מתעמלת חדשה במפה הבינלאומית – שנה ראשונה בסניור, השתתפה לאחרונה בתחרות הטסט איוונט בלונדון והצליחה להתברג למקום ה-26 בקרב-רב ולעמוד בקריטריון האולימפי. מאחר ונבחרת הולנד לא הצליחה בתחרות ותיאלץ להישאר בבית, עוד לא הוחלט אם תהיה זאת ליסה (שהגיעה למיקום הטוב ביותר בנבחרת שלה) או מתעמלת אחרת שתישלח להתחרות כמתעמלת בודדת בתחרות אישית.

ליסה, 16, מתאמנת במועדון בעיר הירנבין כ-32 שעות בשבוע וגרה אצל משפחה מארחת במשך השבוע. בסופי השבוע היא נוסעת למשפחתה בעיר אלקמאר.

בינואר השנה היא עידכנה את הבלוג ההולנדי שלה וכתבה קצת על תחרות הטסט איוונט, על הנסיעות לחו"ל ובתי המלון היפים בהם ביקרה עם הבנות. היא מספרת גם שהיתה אי הבנה בתרגיל המקבילים – מתעמלת אחרת היתה צריכה להתחרות לפניה אבל על הלוח פורסם השם של טופ והיא היתה צריכה להתארגן מהר למכשיר.

היא עידכנה ששאר התחרות שלה היתה טובה ואחריה היא התראיינה לטלוויזיה ולרדיו.

עוד היא מעדכנת שהקבוצה התאכזבה מהתוצאה ומזה שהן לא עלו לאולימפיאדה ושהיא מתכוננת חזק לאליפות אירופה הקרובה כי היא רוצה להיבחר ללונדון לאחר מכן.

ליסה נחשבת לאחת המתעמלות המובילות בהולנד כיום ויש סיכוי טוב שנראה אותה באולימפיאדה.

הנה תרגיל הקרקע שלה בתחרות הטסט איוונט:

 

 

והנה סרטון שמראה את ליסה במספר תחרויות:

 

אנחנו בג'ימאניה מאחלים לה בהצלחה ומקווים לראות אותה על הפודיום ביולי 🙂

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: