לחוות שוב את הגאלה השנתית של איגוד ההתעמלות 2017

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ביום שבת 30.12.17 התקבצו בבניין הרב-ספורט בהדר יוסף בת״א כ-1200 צופים שבאו לתת כבוד למתעמלים ולמתעמלות שהגיעו להישגים בולטים בענף השנה. כ-20 הופעות שונות ומגוונות הוצגו בערב הגאלה – ביניהן מופעי אקרובטיקה, התעמלות מכשירים, טרמפולינה והתעמלות אומנותית. על המיקרופון, במה שכבר הפך להיות מסורת – היה אמון אילן גזית, מאמן הפועל חולון ושופט בינלאומי בכיר, שהציג את המשתתפים וסיפר על ההישגים השונים של כל אחד מהם.

האיגוד הזמין השנה שני כוכבים בינלאומיים מרוסיה – ניקיטה נגורני ובת זוגו דריה ספירידונובה, שניהם השתתפו באולימפיאדת ריו 2016 וזכו במדליית כסף קבוצתית. נגורני הציג שלושה תרגילים – על סוס הסמוכות, הקרקע והמתח, וספירידונובה הופיעה על הקרקע ועל המקבילים, מכשיר בו זכתה בתואר אלופת העולם לפני שנתיים יחד עם 3 מתעמלות נוספות.

נגורני על סוס הסמוכות:

 

נגורני בקרקע:

 

נגורני על המתח, גאלה 2017:

 

דריה ספירידונובה, מקבילים:

 

ספירידונובה על הקרקע:

 

אלכס שטילוב, זוכה מדליית הארד בקרקע באליפות אירופה 2017 והמתעמל הבכיר בישראל, הופיע בתרגיל קרקע ועל המתח.

שטילוב בתרגיל הקרקע:

 

שטילוב על המתח:

 

ארטיום דולגופיאט, שמחזיק בתואר סגן אלוף העולם על מכשיר הקרקע, הופיע גם הוא. דולגופיאט ומאמנו סרגיי וייסבורג (מכבי ת״א) הוזמנו לקבל תשורות מהאיגוד לאחר שהגיעו להישג ההיסטורי באליפות העולם, הישג שגם הביא להם את הזכייה בתואר ספורטאי השנה ומאמן השנה של הוועד האולימפי.

דולגופיאט בקרקע, גאלה 2017:

 

לינוי אשרם, שזכתה גם היא בתואר ספורטאית השנה של הוועד האולימפי לאחר שסיימה עם מדליית הארד בקרב-רב  ובארד נוסף על תרגיל הסרט באליפות העולם, הופיעה גם היא עם תרגיל מעניין שכלל 2 חישוקים ורובו נעשה בחושך כמעט מוחלט. אשרם הוזמנה מיד בסיום התרגיל לקבל תשורות מהאיגוד, יחד עם המאמנת האישית והכוריאוגרפית שלה איילת זוסמן. זוסמן היתה השנה מועמדת לפרס מאמנת השנה יחד עם ילנה קופילנקו, והיא אחראית על הרבה מהתרגילים הגדולים שראינו השנה בענפי ההתעמלות השונים ביניהם התרגילים של רביעיית הבנים מחולון (עליהם נכתוב בהמשך), המופע המסכם של ערב הגאלה ובו הופיעו נבחרת הג׳וניור והסניור של התעמלות המכשירים הישראלית, ועוד ועוד ועוד.

אשרם בהופעתה בגאלה:

 

מי שעוד הופיעו בגאלה הן זוג הבנות של מכבי גן באקרובטיקה – רוני סורזון ומיקה לבקוביץ׳, שתיהן חזרו מאליפות אירופה באוקטובר האחרון עם 3 מדליות ארד:

 

גם רביעיית הבנים של הפועל חולון ומכבי אקרוג׳ים ביצעו את אחד התרגילים שהקהל הישראלי כל-כך אהב לצפות בהם השנה, תרגיל הבלאנס שזיכה אותם במדליית זהב באליפות אירופה (זאת בנוסף ל- 2 מדליות זהב נוספות – על התרגיל הדינאמי ובקרב-רב). הרביעייה עלתה לקבל תשורה מאיגוד ההתעמלות מיד בתום הופעתם ואל הבמה נקראו גם אמיר מוזס ושרה׳לה מילר, מאמני הפועל חולון:

 

הגאלה נפתחה עם הופעה של הצוותים הבינלאומיים שמייצגים את ישראל באקרובטיקה ובהמשך הקהל צפה בהופעות מרהיבות נוספות כמו המופע ״אקרוביט״ של המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו ומופע של נבחרת ג׳ימנסט מזכרת בתיה.

מופע הפתיחה של הגאלה השנתית של איגוד ההתעמלות:

 

Acrobeat – המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו:

 

ההופעה של ג׳ימנסט מזכרת בתיה:

 

בענף הטרמפולינה זכה הקהל לצפות בתרגילים של סרגיי ארטמייב, אלוף ישראל לבוגרים, הדר לוי – סגן אלוף ישראל ונועה לוי – אלופת ישראל לנערות.

 

סרגיי ארטמייב, גאלה 2017:

 

הדר לוי:

 

על המתח עלה במהלך הערב מתעמל שלא מזמן עלה לישראל – אלכס מקינין, שהצטרף לאגודת מכבי ת״א ומתעמל תחת סרגיי וייסבורג:

 

נבחרת הבוגרות של ההתעמלות האומנותית הציגה את תרגיל הסרטים והחישוק שלה:

 

נבחרת הפס האקרובטי שחזרה לא מזמן מאליפות העולם בבולגריה, הופיעה גם היא:

 

טורי פילנובסקי, אלופת ישראל בהתעמלות אומנותית לשנת 2016 ו-2012, שפרשה ביולי האחרון מקריירה תחרותית, הוזמנה להציג תרגיל בפעם האחרונה מול הקהל הביתי ובליווי מתעמלות צעירות. פילנובסקי, שגדלה והתחנכה באגודת מכבי מקפת פ״ת, קיבלה גם היא תשורות מהאיגוד ונפרדה מהקהל שהחזיר לה המון אהבה:

 

מי שעוד עלה להופיע הוא אייל גלזר, חבר נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים, במופע משעשע במיוחד על סוס הסמוכות:

 

מבין מקבלי התשורות של איגוד ההתעמלות עלו לבמה גם אלכס שטילוב ומאמנו אולג ירובינסקי, צוותי אקרובטיקה מצטיינים שהגיעו להישגים בתחרויות בינלאומיות השנה ואורנה שי, שופטת התעמלות המכשירים הבינלאומית האולימפית, שנבחרה לקדנציה ששית ברציפות כחברת הוועדה הטכנית של איגוד ההתעמלות האירופי.

את הערב, שכלל גם הופעות של מתעמלות אומנותיות ומופעי אקרובטיקה וטרמפולינה נוספים, סיכמה נבחרת הג׳וניור והסניור הישראלית בהתעמלות מכשירים ובסיומו עלו כל משתתפי הגאלה למשטח:


היתה לנו שנה גדושה בהישגים מרשימים בענף ההתעמלות – מדליות זהב וארד באליפויות אירופה באקרובטיקה, מדליות ארד באליפות עולם בהתעמלות אומנותית ומדליית כסף באליפות עולם בהתעמלות מכשירים. היו לנו גם הישגים מרשימים של הדור הצעיר שעושה את צעדיו הראשונים בזירה הבינלאומית בענף. אנחנו מקווים ש-2018 תביא עימה גם היא שלל הישגים היסטוריים להתעמלות הישראלית. נסיים באלבום התמונות שלנו מהאירוע, מוזמנים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק ובערוץ היוטיוב שלנו ולדעת ראשונים על תחרויות, הופעות, חדשות והישגים בענף ההתעמלות.

https://www.facebook.com/277960735556111/photos/?tab=album&album_id=1741781765840660

נתראה בשנה הבאה!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: