טרמפולינה זה לא רק בשביל לקפוץ

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

קרקס האקרובטיקה הגדול והמוכר ביותר בעולם, סירק דה סוליי (קרקס השמש), לא יכל לבחור מקום טוב יותר להציג את המופע La Nouba מאשר בדיסניוורלד שבפלורידה.

במקום "הכי שמח בעולם", בעולם הפנטזיות של דיסני, אפשר עכשיו גם לצפות במופע טרמפולינות מרהיב שנראה כולו כמו חלום. מי שצפה בעבר במופעים של הקרקס, יסכים שבסיום המופע חייבות לצאת מפה המילים "אין דברים כאלה". ואכן, אין דברים כאלה.

מה שהכוריאוגרפים והאקרובטים הצליחו להוציא מהטרמפולינות בהופעה אלה שברים שלא רואים בחיי היומיום באולמות בהם מתאמנים לתחרויות התעמלות, אקרובטיקה וטרמפולינה. קודם כל, יש בכל המופעים עלילה. בעלילה משולבים כל קטעי האקרובטיקה, אבל כמובן שהעלילה שולית ואין צורך לדעת אנגלית כדי להבין אותה, מה גם שלפעמים העלילה אינה מסופרת באנגלית אלא בג'יבריש. גם אם לא מבינים בכלל את הסיפור שעומד מאחורי ההופעה, יוצאים נדהמים ונרגשים ממנה.

קחו לכם את תשע הדקות הקרובות להתרווח בכורסא וליהנות מקטע מהמופע "לה נואיבה":

דרך אגב, בקרקס השמש מחפשים בקדחתנות אקרובטים למגוון ההופעות שלהם ברחבי העולם. למ ישיש עבר בהתעמלות מכשירים או אקרובטיקה והשתתף בנבחרות ובהופעות בינלאומיות, יש סיכוי להתקבל לצוות הענק שלהם. פרטים נוספים באתר הרשמי של קרקס השמש.

*תודה מיוחדת לכרמית

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

0 מחשבות על “טרמפולינה זה לא רק בשביל לקפוץ”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: