אליפות ישראל 2014 לדרגות א' – ו'

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ביום חמישי שעבר נפתחה אליפות ישראל באליפות מכשירים לדרגות א' – ו' בהדר יוסף.
התחרות נפרסה על פני 3 ימים והסתיימה במוצ"ש בשעות הערב המאוחרות. הבנות בדרגות ו' ו-ג' התחרו ביום ה', תחרויות הבנים התקיימו ביום ו' וביום שבת התקיימו תחרויות לבנות בדרגות ה', ד', ב' ו- א' כאשר מתעמלת הג'וניור צוף פלדון מאגודת הפועל ת"א ביצעה תרגיל ייצוגי על מכשיר הקורה.

אליפות זו, בשונה משנים עברו, כללה הן את מסלול ה – Open age (אשר כונה בעבר המסלול "העממי" ועד שנה זו קיים אליפויות בנפרד) והן את המסלול האולימפי.
באליפות השתתפו כ-500 מתעמלות ומתעמלים ממגוון רחב של אגודות התעמלות בארץ. ראויה לציון העובדה שעקב כמות המשתתפות הגדולה האולם היה מלא כמעט עד אפס מקום והאוירה הייתה דינמית ותחרותית מאוד. האליפות כללה תחרויות קרב רב, מכשירים בודדים ותחרות קבוצתית. בתום כל סבב הוענקו גביעים ומדליות לזוכים.

צילום: עמית פינקל
צילום: עמית פינקל

בתחרויות של הבנות היה ניתן להבחין במגוון רחב של רמות התעמלות בטווח הדרגות השונות. היה בהחלט מעודד לראות שקיימת רמת התעמלות נאותה גם בפריפריה ובמיוחד במסלול ה Open age שהפגין רמת התעמלות יפה ומכובדת. רמת הקושי הותאמה כמובן לדרגה ובדרגות הגבוהות (א ו- ב') היה ניתן להבחין בפסים אקרובטים מורכבים יותר בתרגיל הקרקע (כגון: סלטה לפנים בגוף ישר, ברגים), קפיצות צוקהרה במכשיר הקפיצות, מעברים שונים במקבילים ואלמנטים בדרגת קושי גבוהה יחסית על הקורה (סלטות ללא ידיים, סלטה הצידה וכו').

אליפות ישראל בהתעמלות א-ו (2) (800 x 600)
צילום: עמית פינקל

קישור לתוצאות המלאות באתר האיגוד ניתן למצוא כאן (אליפות ישראל אולימפי 2014).

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: