אליפות העולם – מוקדמות גברים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

היום הראשון של אליפות העולם בהתעמלות מכשירים מאחורינו והנה קצת מידע על מה שהיה שם.

כ-250 משתתפים עלו אתמול על הפודיום בתחרות הגדולה ביותר בעולם ההתעמלות מאז המשחקים האולימפיים בבייג'ין. מספר המשתתפים הרב אילץ את הוועדה המארגנת לחלק את תחרות המוקדמות לשלושה בתים גדולים, דבר שהאריך מאוד את התחרות. רק היום בבוקר אפשר היה למצוא טבלאות מוכנות וסופיות של התוצאות.

אז מה היה לנו שם?

 

כשמעל 200 משתתפים מנסים להעפיל לגמרים, הסיכויים של כל אחד יורדים ולכן קשה מאוד היה להתברג בשמיניות הראשונות בגמר המכשירים הבודדים וההבדלים בציונים היו קטנים מאוד. גם לגמר הקרב-רב היה קשה יותר להיכנס, אבל המתעמל הישראלי המוכשר שלנו, אלכס שטילוב, לא איכזב ואף הפתיע וסיים במקום השביעי(!!!) הכללי ובמקום השישי במכשיר החזק שלו – קרקע.

אדי גולוב, המתעמל הישראלי הנוסף ששלחנו לתחרות, הצליח קצת פחות וסיים במקום ה-62 מתוך 126 מתחרים בטבעות.

מי שסיים במקום הראשון בתחרות הכללית היה היפני אוצ'ימורה קוהי, אחריו דבייטובסקי מקסים הרוסי ובמקום השלישי, מתעמל אמריקאי "חדש" יחסית ופחות מוכר, טימותי מקניל. בריטניה, מארחת התחרות, הראתה שגם המשתתפים שלה עשויים לאיים על המדליות בגמר הקרב-רב. המתעמל דניאל קיטינגס סיים רביעי במוקדמות. ג'ונתן הורטון האמריקאי, שמוכר לנו מבייג'ין, סיים רק במקום החמישי. שטילוב כאמור, סיים שני מקומות בלבד אחריו ונחזיק לו אצבעות לתחרות טובה בגמר שיתקיים מחר ואולי לעלייה על הפודיום בטקס חלוקת המדליות, דבר שיכול להביא את ענף ההתעמלות בישראל לשיאים חדשים בחשיפה התקשורתית.

את רשימת המעפילים לגמרים המלאה ניתן לראות בעמוד הזה.

מחר יתקיים גמר הקרב-רב של הגברים, התחרות הגדולה מכולם. שטילוב יתחיל את התחרות על הקרקע, משם יעבור לסוס הסמוכות, משם לטבעות, קפיצות, מקבילים ויסיים במתח. בגמר המכשירים הבודדים, שיתקיים ביום שבת, שטילוב יפתח את התחרות ויתחרה כאמור על הקרקע. בהצלחה!

לחצו כאן לצפייה ברשימת התוצאות המלאה לפי מכשירים.

הישארו בקרבת מסך המחשב, נעדכן בג'ימאניה באופן שוטף בימים הקרובים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: