אליפות העולם – גמר קרב-רב גברים – תוצאות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

עשרים וארבעה מתחרים ניסו היום לעשות היסטוריה ולהשיג מיקומים טובים ומדליות בתחרות החשובה ביותר של הגברים – גמר הקרב-רב. אחד בלבד זכה במדליית הזהב – היה זה היפני קוהי אוצ'ימורה שסיים בהפרש גדול מאוד מהמקום השני – כמעט 3 נקודות. את המקום השני תפס בכבוד רב הבריטי דניאל קיטינגס שביצע תחרות יפה וכמובן קיבל תמיכה גדולה מהקהל הבריטי ביציע. שלישי סיים הרוסי יורי ריאזנוב.

קוהי אוצ'ימירה בתרגיל המתח המדהים שלו בתחרות הקרב-רב:


הישראלי המוצלח שלנו, אלכס שטילוב, סיים במקום ה-11 הכללי, הישג מכובד למדיי בהתחשב בעובדה שהוא נפל בתרגיל המתח. אלכס קיבל בקרקע 15.225, בסוס הסמוכות 14.075, בטבעות 14.225, בקפיצות 15.350, במקבילים 14.350 ובמתח 12.600. בסך הכל ההפרש בינו לבין המקום הראשון הוא פחות משבע נקודות…!

אלכס יתחרה ביום שבת בגמר הקרקע, המכשיר החזק שלו.

בהמשך התוצאות, נראה כי בריטניה התכוננה היטב לתחרות, מתעמל נוסף מהממלכה, כריסטיאן תומס, הגיע למקום השישי הכללי.

כריסטיאן תומס בתרגיל הקרקע:

מי שקצת איכזבו בתחרות היו דווקא האמריקאים. תימוטי מקניל, שסיים במוקדמות במקום הראשון, הגיע רק למקום השביעי הכללי וג'ונתן הורטון, המתעמל האולימפי הפופולרי, לא הצליח במיוחד בתחרות וסיים במקום ה-17 בלבד.

תימוטי מקניל בתרגיל המתח:

 

את התוצאות המלאות ניתן לראות כאן.

מחר תתקיים התחרות הגדולה של הנשים. בגמר הקרב-רב יתמודדו על המדליה הזהובה מספר מתעמלות פייבוריטיות – רבקה ברוס האמריקאית, שסיימה במקום הראשון במוקדמות, אנה פורגרס הרומניה שעשוייה להפתיע ולסיים במקום גבוה, דנג לינלין הסינית הצעירה שמצליחה מאוד בזמן האחרון, בריג'ט סלואן האמריקאית ואלופת ארה"ב הנוכחית ויאנג יילין הסינית שבמוקדמות הגיעה רק למקום השמיני אבל מחר הכל פתוח לכולן, כך שאי אפשר לדעת מי תצליח להתברג לשלישייה הראשונה.

הישראליות שנסעו לתחרות, הדס קורן, רוני רבינוביץ' וולריה מקסיוטה, לא עלו לגמר.

את תחרות הנשים ותחרויות נוספות השבוע, ניתן לראות באינטרנט בצורה מצויינת ובלי בעיות חיבור "שכיחות" על ידי הורדת תוכנה בשם SopCast, שם יש למצוא את הערוץ הסיני cctv5 *תודה לעמית. התוכנה קלה ופשוטה לתפעול וניתן להוריד אותה בחינם. מומלץ מאוד לנסות אותה, נראה כי זו דרך מצויינת לראות את השידורים, למרות הפרשנות הסינית הלא מובנת. צפייה נעימה!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: