אליפות העולם – גמר מכשירים בודדים ונעילת התחרות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

התחרות האחרונה של אליפות העולם בהתעמלות מכשירים היתה גמר המכשירים הבודדים. בתחרות זו הגברים התחרו על מכשיר הקפיצות, המקבילים והמתח, בעוד הנשים על הקורה והקרקע.

תוצאות – גברים:

בקפיצות, מריאן דרגולסקו הרשים בקפיצת ה"דרגולסקו" הראשונה שביצע וקיבל ציון של 16.550. הקפיצה השנייה שלו, שצריכה להיות שונה מהראשונה, היתה אף טובה יותר והציון שקיבל היה 16.600. סה"כ הממוצע של דרגולסקו בשתי הקפיצות עמד על 16.575, מה שהספיק לו לקבל את מדליית הזהב על המכשיר הזה. הנה הקפיצות שלו:

את המקום השני במכשיר זה תפסו פלאביוס קוצ'זי הרומני ואנטון גולוצוטסקוב הרוסי.

במקבילים, הסינים שלטו במקומות הראשונים כשאת הזהב לקח גוואנין וואנג ואת הכסף זא פנג, הנה התרגיל שלו:

ובמכשיר שסגר את תחרות הגברים, המתח, זכה גם כאן סיני במקום הראשון – זו קאי:

במקום השני זכה (הפתעה) אפקה זונדרלנד ההולנדי ובארד זכה איגור קסינה מאיטליה.

לא היו נציגים ישראליים בתחרויות היום.

לתוצאות המלאות של הגברים – לחץ כאן.

תוצאות – נשים:

אצל הנשים, התחרות התחילה על מכשיר הקורה ושם התחרו שמות גדולים כמו איבנה הונג, אנה פורגרס, יאנג יילין, דנג לינלין, קוקו צורומי ולורן מיטשל. את ההצגה גנבה דווקא לורן מיטשל האוסטרלית, שביצעה תרגיל מרשים שהעלה אותה למקום השני:

את המקום הראשון לקחה דנג לינלין הסינית, ואיבנה הונג האמריקאית, הגיעה למקום השלישי וזכתה בארד ובכך היא השלימה את טבלת המדליות של האמריקאיות – שהשנה כל אחת מארבע המתעמלות זכו במדליה אישית!

במכשיר האחרון של הנשים, הקרקע, זכתה בקולות נלהבים מאודמ הקהל בת' טווידל, הבריטית הוותיקה שלא הצליחה כל כך באליפות עד גמר זה. היא ביצעה תרגיל יפה עם מוסיקה מלהיבה מאוד:

במקום השני זכתה שוב האוסטרלית המדהימה לורן מיטשל, ואת המקום השלישי תפסה לו סוי הסינית. רבקה ברוס, סגנית אלופת העולם החדשה, הגיעה רק למקום החמישי, ביחד עם אנה פורגרס הרומניה (גם אתמול, כזכור, זכו השתיים במדליית ארד ביחד במקבילים).

לתוצאות המלאות של הנשים- לחץ כאן.

זהו, עוד אליפות עולם הסתיימה לה, עם הרבה אלופים חדשים ופנים צעירות שכנראה נראה בעוד הרבה אליפויות. מומלץ מאוד לראות את סרטוני הוידאו מהתחרות, אותם העלה משתמש בשם DrMtzLizama ליוטיוב.

למי ששם לב לציונים הנמוכים ולרמה המעט נמוכה יותר של ההתעמלות באליפות זו, חשוב לציין כי דבר כזה הוא שכיח ביותר באליפות עולם ראשונה שלאחר האולימפיאדה. זאת מאחר והרבה מתעמלים אולילמפיים פורשים והרבה פנים צעירות מופיעות בפעם הראשונה. כמובן שיש קשר גם לשינויים בחוקת ההתעמלות, דבר שגורם ישירות לרמה גבוהה יותר או נמוכה של האלמנטים בתרגילים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: