אליפות ארה"ב 2009 – סיכום

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אליפות ארה"ב הסתיימה ואיתה נגמרה התקופה בה שון ג'ונסון ודיויד סנדר "שלטו" בממלכה. כן, למרות שנסטיה ליוקין היא האלופה האולימפית הנוכחית, ותישאר כזאת למשך 3 שנים נוספות לפחות, שון ג'ונסון היתה היריבה הכי גדולה שלה בשנים האחרונות ולא ויתרה לה – בשנים 2007 ו-2008 היא זאת שהיתה אלופת ארה"ב.

 

אז מי קטפו את הכתר השנה?

מהבנים היה זה ג'ונתן הורטון, המתעמלת האולמפי, שזכה בזהב בקרב-רב ומצד הבנות זכתה גם מתעמלת אולימפית, בריג'ט סלואן. סלואן לא בלטה באולימפיאדה ואף גרמה לכמה הרמות גבה כשהוצגה כאחת המתעמלות שנכנסו לנבחרת האולימפית, אך הבחירה שלה היתה מוצלחת ומאז המשחקים היא רק משתפרת. שתי הבנות שזכו במקום השני והשלישי הן איבנה הונג ורבקה ברוס בהתאמה, שתיהן מווגה ונראה כי המועדון ממשיך לייצר מתעמלות אלופות.

המתעמלות האולימפיות הנוספות שהשתתפו, עדיין לא חזרו לעצמן והתחרו רק במכשיר אחד או שניים. נסטיה ביצעה תרגיל קורה והגיעה למקום הרביעי בלבד, צ'לסי ממל התחרתה גם בקורה והגיעה למקום השמיני ואילו סמנתה פשק שהתחרתה על הקרקע והקורה הגיעה למקום השביעי בקרקע ושני בקורה.

אצל הגברים לאחר הורטון זכו במדליית הכסף טים מקניל ובמדליית הארד, במרחק קטן מאוד ממנו, ווסלי האגנסן – שניהם לא התחרו בבייג'ין.

את התוצאות המלאות ניתן לראות כאן, ותמונות יש כאן.

הנה כמה סרטי וידאו מהתחרות:

איבנה הונג, כל התרגילים מהיום הראשון של התחרות:

בריג'ט סלואן, כל התרגילים מהיום השני של התחרות:

ג'ונתן הורטון, תרגיל מתח מהיום השני של התחרות:

טים מקנייל, תרגיל קרקע מהיום השני של התחרות:

התחרות המלאה של הנשים ביום הראשון של התחרות הועלתה לרשת וניתן לצפות בה במלואה. החלק הראשון נמצא כאן ויש ללחוץ על הסרטונים מימין כדי לצפות ביתר החלקים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: