אליפות אירופה 2014: סיכום גמר קרב-רב ג'וניור

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אנג'לינה מלניקובה היא המנצחת הגדולה של קרב-רב הג'וניוריות שהתקיים היום בסופיה. הרוסיה בת ה-14 סיימה את התחרות בהפרש של כ-1.5 נקודות מהמקום השני אותו לקחה לורה יורקה הרומניה. את המדליה השלישית ענדה על הצוואר הבריטית אליסה דאוני בת ה-15, אחותה הקטנה של רבקה שתתחרה מחר בגמר הנבחרות של הסניור ומחרתיים בגמר על המכשירים הבודדים.

את הקריאות באולם אפשר היה לשמוע בעיקר כאשר מתעמלות רומניה ובריטניה עלו על המכשירים. קהל המעודדים של שתי הנבחרות ישב אחד מעל השני בארנה ארמיק הענקית, ובכלל נראה כי המקום כמעט ריק- עם 12,000 מקומות ישיבה, הקהל מילא רק רבע ממנו היום בתחרות וכך היה גם בשני הימים של המוקדמות.

אחרי שלושת המקומות הראשונים סיימה רביעית בריטית נוספת – קת'רין ליונס עם סך של 54.498 נקודות ואחריה במקומות 5,6,7,8 בסדר יורד- מייקה אנדרלה (גרמניה), אנדריאה אירידון (רומניה) סידה תותקליאן הרוסיה שהצליחה פחות מהמוקדמות שם סיימה שנייה, ולואן היס הבלגית.

קייסי בל האירית עשתה היסטוריה במדינתה כאשר היא הראשונה שעלתה מאירלנד לגמר קרב-רב. היא סיימה את התחרות במקום ה-22. שתי השוויצריות הקרב-רביסטיות, גיאדה גריזטי ואניה שוורץ סיימו במקומות ה-10 ו-11 בהתאמה ועם ציון זהה במקבילים (13.4). קלמנס בוייר הצרפתייה סיימה במקום ה-13 וורוניקה צ'נקובה הצ'כית סיימה במקום ה-21.

לתוצאות המלאות – לחצו כאן.

מחר יתקיים גמר הנבחרות של הסניוריות ואנחנו מצפים לראות את הבריטיות שעלו מהמקום הראשון בפייט מול רומניה ורוסיה שסיימו ממש אחריהן. עוד יתחרו – איטליה, גרמניה, שווייץ, בלגיה וספרד.

סרטונים מגמר הקרב-רב של הג'וניור:

לורה יורקה (רומניה), קורה:

קייסי בל (אירלנה), מקבילים:

אנדריאה אירידון (רומניה), בתרגיל הקפיצות:

ובתרגיל הקרקע:

אנג'לינה מלניקובה (רוסיה), מקבילים:

מייקה אנדרלה (גרמניה), מקבילים:

אליסה דאוני (בריטניה), קפיצות:

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: