איגוד ההתעמלות חתם את 2016 בגאלה מרשימה וצבעונית

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אל מול כ-1000 צופים נלהבים, הופיעו מיטב המתעמלים והמתעמלות של ישראל מכל ענפי ההתעמלות בערב הראווה המסורתי של האיגוד במוצ״ש האחרון (7.1.17).

בערב חולקו פרסים למתעמלים המצטיינים של שנת 2016, ביניהם אלכס שטילוב ומאמנו סרגיי ויסבורג, נבחרת ההתעמלות האמנותית, נטע ריבקין, נבחרת האקרובטיקה לבנים ולבנות וניקול זליקמן שזכתה במדלייה באליפות אירופה לנוער בהתעמלות אמנותית.

מלבד הופעות של המתעמלים הישראליים, שביניהם לקחו חלק לראשונה גם חברי נבחרת הג'וניור והסניור של ענף הפס-אקרובטי (POWER TUMBLING), קיבלו הצופים 2 הפתעות בינלאומיות: אלכסנדרה סלדטובה, מתעמלת אומנותית בכירה מרוסיה ומחזיקת תואר אלופת רוסיה לשנת 2016 שהגיעה להופיע:

 

https://www.youtube.com/watch?v=74jtmNrDm2s

וכן הנבחרת הרוסית כולה, זו שזכתה באולימפיאדת ריו במדליית הזהב הקבוצתית, שנתנה הופעה קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לראות בהתעמלות אומנותית:

https://youtu.be/wkUmyg1FUhQ

בתחילת הערב עלה לשאת דברים יו״ר הוועד האולימפי הישראלי יגאל כרמי וכן יו״ר איגוד ההתעמלות הנכנס רזי פלד, שסיפר על כניסתו לתפקיד ועל הסיורים שביצע במספר מתקנים בארץ: ״ראיתי את מצב מתקני ההתעמלות והמצב ממש לא טוב. לאור ההשגים שהיו בשנים האחרונות זה אמנם מדגיש את ההון האנושי שיש בהתעמלות, אבל חייבים לפעול כדי לשנות את המצב הזה״, דברי פלד. מי שעוד הגיע לתת כבוד לספורטאים הוא יו״ר איגוד ההתעמלות היוצא מר אופיר פז-פינס. עוד נצפתה בקהל – יעל ארד, מדליסטית הכסף האולימפית בג׳ודו מ-1992.

את הערב פתח המופע המיוחד הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=QYV9xADiuAQ

 

שלוש מתעמלות הסניור הישראליות בהתעמלות מכשירים, גאיה גלעדי, צוף פלדון ואופיר קרמר, הופיעו ביחד על הקורה. מי שחיברו את הכוריאוגרפיה הן זהבה זיסמן ומיה שני, מאמנות נבחרת ישראל והפועל ת״א. את גאיה גלעדי מאמנת מיכל קוסטרינסקי מעלה רעננה:

https://www.youtube.com/watch?v=rZelJ8LrtnU

 

שלשת האקרובטיות זוכות מדליית הארד באליפות העולם האחרונה בסין, צליל הורוביץ, אור ערמוני ויובל וינגולד, הופיעו גם הן בקטע מקסים:

טורי פילנובסקי, אחת המתעמלות האומנותיות הבכירות של ישראל, עלתה להופיע גם היא עם מכשיר מעניין:

 

עוד מופע התעמלות אומנותית מיוחד היה של 2 הניקוליות – ניקול זליקמן וניקול וורונקוב:

 

נבחרת האקרובטיקה של ג׳ימנסט מזכרת בתיה הגיעה להציג את המופע ״חוף ים״, איתו גם הופיעה בגימנסטראדה הבינלאומית בהלסינקי בשנת 2015:

 

אלכס שטילוב, המתעמל הבכיר של ישראל שחזר לפני מספר חודשים מהאולימפיאדה השלישית בקריירה שלו, עלה לשתי הופעות בערב הגאלה – על הקרקע:

ובמתח:

 

נבחרת האקרובטיקה של מעופפי חיפה (מתוך עמוד הפייסבוק של איגוד ההתעמלות):

והנה קטע מתוך ההופעה על סוס הסמוכות – איל גלזר, מיכאל מישה סורוקין ומורן ינוקא:

 

גם נבחרת אקרוג׳ים מודיעין הוזמנה להופיע, והרשימה במופע ״ריקוד ספרדי״:

 

לקראת סיום הערב, עלו מתעמלי ומתעמלות הג׳וניור והסניור של ישראל למופע משותף שהעמיד את כל הקהל על הרגליים, ובצדק!

 

ובסיום הערב המושקע, הזמין לבמה המנחה אילן גזית את כל המשתתפים לעלות על המשטח והודה להם על שנת התעמלות נפלאה, איחל בהצלחה להנהלת איגוד ההתעמלות החדשה שנכנסה החודש לתפקיד והודה לכל מי שלקח חלק ועבד קשה על מנת שהצופים יהנו מערב גאלה מקסים ומרהיב:

תמונות מהאירוע:

[pojo-gallery id="620054"]

ובהזדמנות זו אנו מאחלים שנה מוצלחת ומלאת הישגים לכל המתעמלים והמתעמלות שלנו, בכל הענפים!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: