תוצאות המבחנים האולימפיים האמריקאים – נשים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אחר צהריים מותח ומורט עצבים עבר על 15 מתעמלות העלית של ארה"ב בסאן חוזה, קליפורניה. נראה שהנבחרת האמריקאית של הנשים הולכת ומתגבשת, או יותר נכון, רשימת הבנות שלא יהיו בנבחרת מתגבשת.

בריג'ט סלואן פרשה מהתחרות ומהמרוץ האולימפי עוד לפני שהתחילה התחרות, היא נפצעה באימונים והבינה שבשבילה נגמר המשחק.

ליוקין וברוס כנראה ייאלצו לראות את האולימפיאדה בטלוויזיה בטקסס או כצופות בלונדון: נפילה של ליוקין במקבילים בתוספת תרגיל קורה בינוני ומטה שכמעט כלל נפילה לא יותיר לה סיכוי גדול להתברג אפילו כמחליפה, גם אם היא תעשה תרגילים פנומנליים ביום ראשון. ברוס נפלה בנחיתה בקורה, כרגיל… במקבילים היא דווקא הצליחה לעבור את רף ה-15 והראתה יכולת טובה…. אבל זה לא יהיה מספיק, עם כל הבנות האחרות שיש למרתה קרולי לבחור מביניהן.

זה מה שמצאנו ברשת, האיכות לא טובה אבל אפשר לצפות ולהבין מה היה. נסטיה ליוקין – קורה:

 

והנה ראיון עם ליוקין אחרי היום הראשון בו היא מדברת על מה תעשה בהמשך ומבינה שהיא דיי סיימה עם הניסיון להיכנס ללונדון:

 

והנה תרגיל המקבילים שלה:

 

מי שעוד כנראה לא ייכנסו לנבחרת הן סברינה וגה, שהגיעה למקום האחרון ולא עברה את רף ה-14 באף מכשיר וגם קנדי בייקר שגם לרף ה-14 הגיעה בקושי.

בריאנה דוואל גם היא כנראה לא תיכנס לנבחרת אחרי סבב תרגילים ממוצע ומטה.

הכרטיס ללונדון דיי בטוח אצל שלוש בנות: ג'ורדין וויבר, המתעמלת הטובה בארה"ב והיציבה ביותר – לא איכזבה באף תחרות השנה וגם הפעם, סיימה את היום הראשון עם ממוצע של 61.7. סבב גרוע במיוחד ביום ראשון יכול אולי, לשים אותה בסימן שאלה, אבל גם זה מוטל בספק.

הנה היא בקרקע:

 

והנה ראיון קצר איתה אחרי התחרות:

 

המתעמלת השנייה שנראה שמתקרבת בצעדי ענק לבירה הבריטית היא גבי דאגלס, שמסיימת בהפרש קטן אחרי וויבר. דאגלס, שמתמחה במקבילים, מסיימת אותם במקום השלישי בלבד הפעם, אבל תחרות טובה בכל המכשירים פותחת לה דלת לאולימפיאדה, היא רק תצטרך לשמור על היציבות גם ביום ראשון.
השלישית היא אלי רייזמן שמגיעה למקום השלישי בקרב-רב ביום הראשון לתחרות, עם הפרש דיי גדול משתי הראשונות. מה שכן, רייזמן הראתה יציבות לאורך כל השנה ואם לא יקרה שום דבר מבהיל ומפתיע ביום ראשון, היא כנראה גם תקבל את מדי הנבחרת.

לגבי שאר הבנות, יש סימן שאלה. אליזבת פרייס שסיימה רביעית עם שלושה תרגילים מתחת ל-15 אבל קפיצה מצויינת (16.1), משאירה אותנו בציפייה ליום השני והאחרון של התחרות, ומשאירה לעצמה פתח להיות חלק מהנבחרת.
קיילה רוס גם היא צריכה עוד תחרות טובה ואולי תצליח להתברג כאחת מהחמש שייצגו את ארה"ב. ביום הראשון של התחרות היא מצליחה לסיים במקבילים ביחד עם אנה לי במקום הראשון (15.500) ובסה"כ מסיימת חמישית בקרב-רב.שרה פניגן מסיימת תחרות נחמדה, בקרקע היא מאבדת לרגע קשב ונופלת באחד הפסים, מה שמותיר אותה עם 14.550. חוץ מזה היא מגיעה למקום הראשון בקורה עם 15.1 ובסך הכל שישית בקרב-רב. תחרות טובה יותר ביום ראשון תעלה לה את הסיכויים, למרות שהיא לא לגמרי בחוץ עדיין.

מקיילה מרוני נותנת פייט במה שהיא יודעת הכי טוב – קפיצות, ומסיימת את התחרות במקום הראשון על המכשיר עם 15.750. את הקרקע היא מסיימת במקום הרביעי ובשני המכשירים האחרים היא עמוק בתחתית. השאלה הגדולה היא מה יהיה איתה ביום ראשון ועד כמה מרתה קרולי תרצה אותה כמומחית בקפיצות. גם אלישיה סקרמון המתקמבקת (הטובה ביותר, מסתבר) מצליחה להגיע לציון של 15.375 בקפיצות, דבר שלא מוציא אותה עדיין מהמירוץ ללונדון ואולי היא תיבחר למחליפה. את הקורה היא מסיימת שלישית עם 15.0 נקודות.

אנה לי כאמור סיימה ראשונה במקבילים ביחד עם רוס, אבל לא התחרתה בקפיצות ובקרקע, בקורה הצליחה בקושי עם כמעט נפילה וציון של 13.1 – המקום שלה בלונדון מוטל בספק, ודיי בטוח שהיא לא תהיה שם אלא אם תעשה משהו מטורף ביום ראשון.

היום הראשון מאחורינו והתמונה מתגבשת, אין הפתעות מיוחדות, וויבר "כרגיל" ראשונה ואחריה "כרגיל" דאגלס ורייזמן. ביום ראשון המתח יגיע לשיאו ואז כל העיניים יינשאו לגברת קרולי.

הנה כמה ראיונות עם המתעמלות בסיום היום הראשון:

קיילה רוס:

Watch more video of 2012 Olympic Team Trials on gymnastike.org

גבי דאגלס "חביבת הקהל":

Watch more video of 2012 Olympic Team Trials on gymnastike.org

קיילה רוס:

Watch more video of 2012 Olympic Team Trials on gymnastike.org

 

לתוצאות המלאות – לחצו כאן

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: