שני גמרים לשטילוב בסיום מוקדמות הגברים

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

שטילוב עשה את מה שהיה צריך לעשות אתמול – תרגיל שיספיק לו לעלות לגמר על המכשיר הטוב ביותר שלו, הקרקע, וציון כללי בין ה-24 הטובים ביותר, כדי לעלות לגמר הקרב-רב.

את שניהם כאמור הוא השיג – בקרקע, סיים תרגיל נקי עם ציון 15.633, אחד התרגילים הטובים ביותר שלו בתחרות אי פעם. בשאר המכשירים הוא עשה עבודה טובה, בלי טעויות גדולות, בלי נפילות, וסיים עם סה"כ 89.032 נקודות. הוא עולה לגמר הקרב-רב מהמקום ה-12, "מקום טוב באמצע".

גם פליקס ארונוביץ, חברו לנבחרת, עשה תחרות יפה וסיים עם 83.199 נקודות מה שמציב אותו במקום ה-32 ומחוץ לגמר הקרב-רב או לגמר מכשיר בודד.

תחרות המוקדמות אתמול היתה ארוכה ומורטת עצבים, במיוחד לנבחרות שקיוו לעלות לגמר הקבוצתי ולמתעמלים שהיו במעמד של גמר במכשיר בודד ולא ידעו עד סיום התחרות (בסביבות 10 בלילה שעון לונדון) אם הם התברגו או לא.

את המקום הראשון בנבחרות תפסו האמריקאים שלא הפציצו עם תרגילים מושלמים, אבל הודות לטעויות הרבות של המתחרים האחרים סיימו עם סך של 275.342 נקודות מה ששם אותם במקום הראשון, כמעט 3 נקודות יותר מהמקום השני – אותו תפסו הרוסים. למקום השלישי הגיעו הבריטים ומי שעוד עלו לגמר הקבוצתי, לפי הסדר הם: גרמניה, יפן, סין, אוקראינה וצרפת.

לעומת האמריקאים, היפנים היו מעדיפים לשכוח את התחרות. אוצ'ימורה, שלוש פעמים אלוף העולם בקרב-רב והכוכב הגדול של התחרות, עשה פאדיחות רציניות כשנפל מסוס הסמוכות ואפילו לא סיים את התרגיל בצורה סבירה. הוא סיים את התחרות במקום ה-9 בקרב-רב, מה שמעלה אותו לגמר אבל ממקום נמוך מאוד יחסית למה שקיווה, ומה שקיוו מעריציו הרבים. בכלל, הנבחרת היפנית התמקדה, כפי שאוצ'ימורה טען לאחר התחרות, בעיקר בלעבור את הסינים, היריבים הגדולים שלהם מבייג'ין 2008. הם עשו את זה הודות לתחרות בינונית ומטה של הסינים, ושתי הקבוצות מגיעות לגמר ממקומות נמוכים ממה שציפו – היפנים מהמקום החמישי והסינים מהשישי.

אבל שהתוצאות הנמוכות מאתמול לא יבלבלו אתכם. אנחנו עוד עשויים למצוא את היפנים והסינים עומדים על הפודיום בגמר הקבוצתי ואוצ'ימורה עשוי לסיים עם זהב בקרב-רב. אחרי הכל, מדובר באולימפיאדה, ואם יש הפתעות בהתעמלות, הן יקרו כאן, כפי שראינו אתמול.

מה עוד היה לנו?

  • דייגו היפוליטו, אחד היריבים החזקים של שטילוב, נפל בקרקע ובכך סיים את התחרות שלו.
  • יורדן יובצ'ב, המתעמל הבולגרי הותיק וה"קשיש" (בן 39!), הצליח להתברג לגמר הטבעות. זו האולימפיאדה החמישית שלו!
  • סם מיקולק, המתעמל האמריקאי הצעיר, הפציץ בקפיצות עם 16.083 בממוצע.
  • פביאן המבושן, הכוכב הגרמני של אולימפיאדת בייג'ין, שנפצע בינואר 2011, הראה לכולנו שהוא שוב בכושר לאחר שהתברג לגמר הקרב-רב מהמקום השלישי.

לתוצאות המלאות – לחצו כאן

 

היום תעלה להתחרות במוקדמות ולריה מקסיוטה, שתנסה לעלות לגמר הקפיצות. ולריה, בהצלחה!!!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: