שטילוב אלוף ישראל בפעם השישית

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל
ayhk
שטילוב מתחמם לפני התחרות

המתעמל הבכיר של ישראל הראה אתמול לעיני כ- 1000 חובבי ההתעמלות שהגיעו למרכז הספורט בהדר יוסף שלמרות הפציעה הארוכה שלו, הוא לא הולך לוותר על התואר ועל אליפות העולם הקרובה. גם נחיתה לא טובה בתרגיל הטבעות לא הזיזה אותו מהמקום הראשון הכללי ואפילו נפילה בתרגיל המתח לא הפריעה לו לסיים בהפרש גדול של כמעט 7 נקודות מהמקום השני.

שטילוב סיים את התחרות עם 87.2 נקודות כשאחריו המתעמל המבטיח אייל גלזר (ג'וניור) עם 80.55 נקודות במקום השני, כשאת המקום השלישי על הפודיום תפס יאיר שכטר (ג'וניור) עם 76.4 נקודות.

הנה תרגיל הקרקע של שטילוב בו קיבל  15.85:

 

אנדריי מדבדב התחרה על ארבעה מכשירים – קרקע, טבעות, מתח והמכשיר החזק שלו הקפיצות, בו זכה במקום הראשון והוכתר כאלוף הארץ עם 14.9. הנה הקפיצות שלו:

 

ארתיום דולגופיאט, שהתחרה לאחרונה באולימפיאדת הנוער בסין ועלה לגמר הקרב-רב, הקרקע והקפיצות, נעדר מהתחרות.

יו"ר האיגוד מר אופיר פינס
יו"ר האיגוד מר אופיר פינס

האליפות השנה התנהלה בצורה מופתית וזרמה ללא עכבות ו"זמנים מתים". השידור החי בערוץ 5+ בוודאי השפיע על ההתנהלות התקינה של התחרות והעמידה המדוייקת בזמנים וניכר היה כי הפעם איגוד ההתעמלות החליט לקדם מאוד את האליפות- עמוד הפייסבוק הרשמי של האיגוד "קם לתחייה" עם פרסומות רבות לקראת התחרות וקריאות להגיע ולצפות בה, ויו"ר האיגוד החדש אופיר פינס כיבד את המתעמלים, המארגנים והקהל בנוכחותו ואף שיבח בסיום השעתיים העמוסות את האליפות וגילה כי הוא נהנה מאוד לצפות בה. בנוסף, נצפו בקהל אנשי ספורט בכירים בישראל – בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר, יו"ר הועד האולימפי יגאל כרמי, מנכ"ל הועד האולימפי גילי לוסטיג ומנכ"לית משרד הספורט אורלי פרומן. גם חבר הכנסת יואל רזבוזוב נצפה יושב ביציע ביחד עם משפחתו ומעודד את המתעמלים.

ילדים רבים מילאו את היציעים, כשביניהם קבוצה משער הנגב שבעוטף עזה שהוזמנו ע"י האיגוד כאורחי כבוד.

DSC00715

בתחילת הערב המרגש התבשר הקהל כי לאליפות העולם הקרובה (אוקטובר) מתכוונת ישראל לשלוח נבחרת שלמה במטרה להתברג בין 24 הנבחרות הטובות כדי להעפיל לאליפות העולם 2015 (שנה לפני ריו).

לסיום, אפשר לסכם את הערב כחגיגה של ממש ולקוות שהאיגוד ימשיך בפעילות המבורכת לקידום הענף כפי שנצפתה בזמן האחרון.

בעמוד הפייסבוק של ג'ימאניה אפשר לצפות במעל 200 תמונות מהתחרות.

 

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: