רומניה אלופת אירופה!

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

שניות ספורות עברו מהרגע שרומניה ורוסיה סיימו את התרגיל האחרון שלהן, האחת בקרקע ואחת במקבילים, עד שלוח התוצאות הראה את השם "רומניה" והדירוג "1" לידה. שניות שנראו והרגישו כמו נצח, לא רק מצפייה באינטרנט מישראל אלא בעיקר, אנחנו מתארים לעצמנו, לשתי הנבחרות. המצלמות עוברות מרוסיה לרומניה ובחזרה. עיני המתעמלות נשואות למקום אחד בלבד. מתפללות לנס של הרגע האחרון, בנות נבחרת רוסיה היו כל כך קרובות לניצחון אבל זה פשוט לא הספיק. תרגילים מצויינים של קומובה ומוסטפינה על המקבילים אל מול תרגילי קרקע כמעט מושלמים של הרומניות לא השאירו לרוסיה הזדמנות להתגבר על ההפרש הקטן אבל המשמעותי שרומניה פתחה עליהם.

וכך שתי הקבוצות עמדו משני צידי האולם, מחכות כבר שהלוח יתעדכן, וכשזה סוף סוף קורה המצלמה מראה את מתעמלות רומניה קופצות מאושר ואת הדגלים מונפים מהקהל. הרוסיות נותרו עומדות, מאוכזבות אבל מבינות שהיום רומניה היתה פשוט יותר טובה, בדיוק כמו במוקדמות.

צפו בתרגיל הקרקע של לריסה יורדקה בקרקע ולאחר מכן ברגע המייגע בהמתנה לתוצאות:

 

בטקס חלוקת המדליות היה קשה להתעלם מלחיצות הידיים הספק חלשות ספק יציאה מידי חובה, של הרוסיות לרומניות כשהאחרונות נקראו לעלות לפודיום אל הקוביה הגבוהה.

כולם יודעים בעולם ההתעמלות, שמקום שני זה "הפסד". במיוחד אחרי שעובדים כל כך קשה ושהתוצאה כל כך קרובה, הרגשת הפספוס היא גדולה. יש לרוסיה חודשיים ומשהו להתעשת, להתאמן חזק, להחזיר לעצמן את האמון ולבוא בראש מורם ללונדון – רק ששם מחכות להן בפינה האמריקאיות והסיניות.

נראה שהגמר הזה שייך לשתי הנבחרות המזרח אירופאיות האלה בלבד, אבל היה לנו כאן גם מקום שלישי מרגש ומפתיע – איטליה, שסוף סוף ראינו אותה חוזרת לפודיום.

את המקום הרביעי תפסה בריטניה ובמקום החמישי – צרפת, שנראה שבתרגילים האחרונים של המתעמלות בקרקע כבר לא היה להן כוח והן הבינו שמדליה לא תצא להן מהתחרות היום.

לצפייה בתוצאות – לחצו כאן

סרטוני וידאו

קטלינה פונור, קורה:

רלוקה היידו, מקבילים:

ונסה פרארי, קפיצות:

אליה מוסטפינה, קפיצות:

 

איגוד ההתעמלות האירופאי ריכז את הרגעים הטובים של הנבחרות היום בצורה מרשימה:

מחר בבוקר תתקיים התחרות האחרונה לאליפות, גמר המכשירים הבודדים. אנחנו כמובן מעודדים את ולריה שתתחרה בקורה ובקפיצות. בהצלחה!!!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: