קאמבק מפתיע: אחרי 3 שנים כמנהלת נבחרת באוניברסיטה, ג׳ורדין וויבר חוזרת להתעמל

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

לזה לא ציפינו…! וויבר, אלופת העולם בקרב-רב לשנת 2011 וזוכת מדליית הזהב הקבוצתית באולימפיאדת לונדון 2012, שעסקה בשלוש השנים האחרונות בניהול קבוצת ההתעמלות של אוניברסיטת לוס אנג׳לס (UCLA), סיפרה בראיון לניו יורק טיימס כי בסיום השנה הנוכחית בה גם תסיים את לימודיה, היא מתכוונת לחזור באופן מלא לאימונים במועדון בו גדלה – טוויסטארס, אצל המאמן ג׳ון גדרט.

וויבר סיפרה שמה שבעיקר דחף אותה לעשות את הצעד יוצא הדופן הזה הוא צפייה בגמר הקרב-רב בריו. ״אחרי שראיתי שאלי (רייזמן) מצליחה לחזור באופן מלא לאימונים ולתחרויות וגם לעלות על הפודיום בקרב-רב של ריו, בדיוק הפודיום אותו פיספסה כשהיינו יחד בלונדון שם סיימה רביעית, משהו דיגדג בי לחזור ולנסות שוב. אני מאמינה שהכל אפשרי״, סיפרה וויבר.

גדרט, שאימן את וויבר במשך שנים רבות עד לפרישתה מהתעמלות עלית, הוסיף כי הוא שמח על ההחלטה ושמהיכרותו רבת השנים עם וויבר, הוא ידע שהיא רצינית ולכן קיבל אותה בחזרה למועדון. כזכור, וויבר לא העפילה לגמר הקרב-רב בלונדון לאחר ששתי מתעמלות אחרות ממדינתה, גבי דגלאס ואלי רייזמן, הצליחו להתברג לפניה ועקב חוק 2 מתעמלות (שיכולות לעלות לגמר) מכל מדינה, היא נאלצה לצפות בגמר מהיציע, זאת לאחר שהגיעה לאותה אולימפיאדה כשהיא אוחזת בתואר אלופת העולם והיתה הפייבוריטית לזכות בתואר הקרב-רב.

הנה קטע מהראיון עם וויבר (נפתח בעמוד חדש) בו היא מספרת על חזרתה לאימונים:

Screen Shot 2017-04-01 at 9.47.40 PM

אם מסיבה כלשהי לא הצלחתם לצפות בוידאו… אז זה הזמן לספר שהכתבה תשמיד את עצמה מחר, לאחר ש-1 באפריל יסתיים! #סליחה 🙂

ומי שעוקב אחרינו כבר הרבה זמן בוודאי זוכר את המתיחה שלנו משנה שעברה, שם פיברקנו ראיון עם אלופת אירופה ג׳וליה שטיינגרובר, בו סיפרה שהיתה אמורה להגיע לישראל אך נאלצה לבטל ברגע האחרון עקב אילוצי לו״ז. הנה המתיחה למי שרוצה להיזכר:

אנחנו מתנצלים אם ביאסנו אתכם, אבל תודו שאנחנו משקיעים במתיחות שלנו!

הצלחנו להפיל אתכם בפח? מוזמנים לשתף את הכתבה ולהפיל את שאר החברים שלכם יחד איתכם!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: