על הפרק: רקדניות קטנות עונה 1 פרק 6

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בשבוע שעבר היה לנו מפגש מעניין בין בנות פיטסבורג הקטנה למפיק ברודווי וראינו איך שוב מדי לוקחת את כל תשומת הלב ומקבלת את אישורו של המפיק להתקשר אליו כשהיא בניו יורק כדי שיבדוק אם יש לו עבודה בשבילה שם.

השבוע הבנות הולכות לאליפות המחוזית שנקראת סטאר פאוור. ברוק, מדי וקלואי מקבלות סולו והולי מתאכזבת שלבתה ניה שוב אין ריקוד משלה.

הפעם יש לקלואי הזדמנות לזכות בתחרות בלי להתחרות מול חברתה לקבוצה מדי מאחר והיא גדולה יותר ומתחרה מול גילאים שונים מאלו של מדי.

הריקוד הקבוצתי נקרא "לאן נעלמו כל הילדים" ומדובר בריקוד אפל וחזק על ילדים נעדרים, על בריונות ועל התאבדויות. חלק מהאמהות דואגות שהריקוד אינו מתאים לגיל הבנות.

החגיגות יום הולדתה ה-40 של קלי מתקרבות וקתי מציעה לה לעשות בוטוקס. קלי אוהבת את הרעיון. היא מגיעה למרפאה ומקבלת זריקת בוטוקס, כשאחריה נכנסת לחדר כריסטי המפוחדת ומסדרת את המצח ה"מקומט" שלה. היא מופעת שלא כאב לה בכלל…

מדי עובדת על הסולו שלה, Beautiful, ומספרת איך זה שהיא תמיד זוכה במקומות הראשונים. היא אומרת שהיא עובדת קשה ושלפעמים היא לא מסיימת ריקוד עם הרגשה טובה ועדיין זוכה במקום הראשון.

הכלבה של אבי לי מגיעה לביקור בסטודיו ואנחנו מגלים שקוראים לה… איך לא… ברודווי.

כריסטי מקבלת הודעה על כך שסבתה מאושפזת בבית חולים ומספרת שהיא דמות משמעותית מאוד עבורה ושהיא מחשיבה אותה אפילו כמו אמא מאחר ויחסיה עם אמה לא כל כך טובים. היא לוקחת את קלואי לבית בו גדלה אצל סבה וסבתה ומספרת לה על שיעורי הריקוד שלה.

ביום הנסיעה לתחרות כריסטי מקבלת עדכון על כך שמצבה של סבתה התדרדר ושהיא אינה בהכרה ומונשמת. קשה לה להחליט אם לנסוע לתחרות או לא. לאחר שיחה עם קלי, כריסטי אומרת שאם היתה יכולה לשאול את סבתה היא היתה אומרת לה כן ללכת להופעה והיא אכן מחליטה לנסוע.

אבי מסבירה לבנות את חשיבות התחרות ושזאת ההזדמנות האחרונה להעפיל לאליפות ארה"ב. היא מפילה "פצצה" כמו שהיא רגילה לעשות ומקפיצה את מדי לקטגוריית הגילים של קלואי ובכך מפחיתה לקלואי את הסיכויים לזכות.

קלואי ומדי עושות עבודה מצויינת בסולו שלהן וקלואי זוכה במקום השני כאשר מדי מנצחת אותה בחצי נקודה בלבד. בכל מקרה שתי הבנות מעפילות לגמר הארצי.

ברוק לובשת לויוי את התחפושת לאחר שראתה ששלה לא מתאימה אבל קתי מחליטה שהיא לא רוצה לתת לה אותה. קלי וקתי מתווכחות וברוק בסופו של דבר נאלצת לרקוד עם בגדי האימון שלה.

בבוקר השני לתחרות, קתי מגלה שהתלבושת של ויוי לא מוכנה. קלי היתה אמורה לתפור לה אותה כדי שתתאים לויוי ורק כמה שעות לפני התחרות היא מסיימת. כריסטי מבררת מה קורה עם סבתה ומגלה שמצבה השתפר והיא חזרה להכרה, מה שגורם לה להבין שעשתה החלטה נכונה בזה שנסעה לתחרות.

הבנות עולות לבמה לבצע את הריקוד הקבוצתי והקהל מרותק. הן זוכות במקום הראשון מתוך מעל 280 קבוצות ומעפילות לתחרות הארצית. אבי נכנסת לחדר ההלבשה ולשם שינוי קורנת מאושר, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם, בשבילה "זאת רק ההתחלה" לקראת הגמר הארצי.

 

 

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: