על הפרק: רקדניות קטנות עונה 1 פרק 3

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אחרי שבפרק הקודם הקבוצה נחלה אכזבה גדולה כשהבנות לא זכו בשום פרס בתחרות בגלל תלבושת בלתי הולמת, הפעם יש לנו תחרות חדשה והכל פתוח. בסטודיו, הבנות "מקבלות על הראש" בגלל שהאמהות שלהן התלוננו על התלבושת. שוב מדי בטופ הפירמידה וקלי, אמא של ברוק ופייג' חושבת שבגלל שהפעם יש ריקוד אקרובטי, הבנות שלה שטובות בזה אמורות להיות במרכז הבמה.

קתי מעצבנת את האמהות בכך שמטיפה להן על איך זה להיות מורה ולשמוע את תלונות האמהות, ומליסה מפתיעה ומביאה לה עוגת יומולדת גדולה למורת רוחן של שאר האמהות.

קלי מחליטה ללכת להתעמת עם אבי לגבי מיקום בנותיה בפירמידה, אבל כמובן שאבי לא מתייחסת לטענות שלה ומשאירה את הפירמידה כפי שהיתה. קלי חושבת שאבי שומרת לה טינה עדיין על כך שפרשה מריקוד.

ויוי מגיעה לעבוד עם אבי על הסולו שלה ואמה קתי עוזבת ומשאירה אותן לבד, לשמחתה של אבי. ויוי לא מרשימה במיוחד ונראית חובבנית לעומת שאר הבנות בקבוצתה. קתי בינתיים מתחברת למליסה, אמא של מדי ומקנזי ויושבת איתה לצהריים כדי…איך לא, לרכל. כשמליסה מספרת על המפגש לבנות, הן נחרדות לשמוע שמליסה וקתי דיברו על הבעלים שלהן.

בהמשך הפרק, ברוק הולכת לבדוק את הירכיים שלה שהציקו לה בזמן האחרון. הכירופרקט אומר שהיא אינה יכולה להתחרות השבוע אבל מבחינתה זאת לא אופציה.

הדרך לתחרות בניו ג'רזי מתחילה ואבי מראה סימני עצבנות כבר באוטובוס, כרגיל. "הבחור רוצה להרוג את עצמו", אומרת כריסטי כשהיא מתייחסת לתלונות של אבי לנהג האוטובוס.

קתי מגיעה לתחרות בעצמה לאחר שחוותה בחילות בנסיעה האחרונה עם הקבוצה. היא דואגת להלחיץ את ויוי ולהגיד לה שניצחון בתחרות הזאת הוא חשוב. ויוי כהרגלה מתנהגת באדישות.

הבנות מתאפרות לקראת התחרות כשהמארגנים מגיעים לחדר ואבי מגלה שקתי החליפה את הריקוד שאבי לימדה את ויוי בריקוד שהיא כבר יודעת. כל זה נעשה כבדרך אגב, מה שאבי כמובן לא אוהבת והיא מחליטה להוציא את ויוי מהקבוצה ולרשום אותה לריקוד כעצמאית, מאחר ולא היא זאת שעשתה את הכוריאוגרפיה "אמהות שהולכות נגדי, לא מחזיקות מעמד הרבה זמן", מצהירה אבי.

ויוי זוכה במקום השביעי וכששואלים אותה במיקרופון מול כולם אצל מי היא רוקדת היא עונה "בסטודיו של קנדי אפלס" במקום אבי לי מילר. אופס….

קתי ממשיכה עם הדרמות כשהיא יוצאת מהתחרות מוקדם ולא נשארת לצפות בבנות האחרות מתחרות, מה שמראה שרוח ספורטיבית ונאמנות לקבוצה אין לה עדיין, או בכלל.

ברוק עוברת התמוטטות עצבים לפני העלייה לבמה בגלל שאינה בטוחה שתצליח לעמוד בתרגילים האקרובטיים אבל עולה בכל זאת ועושה עבודה טובה. הבנות מקבלות פרס מיוחד מהשופטים וגם זכוות במקום הראשון הקבוצתי. הפעם הן טועות ואומרות שהכוריאוגרפית שלהן היא אבי לי מילר. אפילו ברוק המדוכדכת מסכימה שהיה שווה לוותר על בילויים בשביל התחרות הטובה שהיתה להן.

אבי מרוצה מההישג אבל מיד ממשיכה לחשוב על התחרות הבאה, "תמיד מישהו יהיה יותר טוב ממך", היא מסכמת.

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: