מכביה 2013: הכירו את האמריקאיות!

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ארצות הברית מביאה לישראל מספר רב של משתתפים, וגם בענף ההתעמלות הם מהווים חלק נכבד מאוד בתחרויות עם נבחרת נשים ג'וניור וסניור ונבחרת גברים ג'וניור וסניור.

gymus

הנה סקירה של נבחרת הנשים האמריקאית בהתעמלות מכשירים.

ג'וניור

קרלי בלוק – בת 14 מניו ג'רסי, מתעמלת במועדון Head Over Heals. היא סיפרה באחת הכתבות בעיתון מקומי שהחלה להתחרות בגיל 6 כשמאחוריה כבר 4 שנות אימונים. השנה היא החלה את האימונים של דרגה 9 בארה"ב ובמכביה היא תשתתף בתחרות על כל המכשירים.

דניאלה רבין – בת 13 מפיטסבורג. מתאמנת בקבוצת X-Cel בדרגה 10. בשנת 2010 זכתה רבין במקום הראשון במחוז שלה בתרגיל הקרקע. ביקורה בישראל כחלק מהשתתפותה במכביה אינו הראשון בארץ, היא ביקרה כאן בעבר לכבוד בת המצווה של בת דודתה.

הנה דניאלה באחת התחרויות של דרגה 10:

לאה ג'ווט – בת 13, שייכת למועדון ההתעמלות New England Gymnastics Express. לאה פעילה מאוד ברשת, היא פתחה עמוד פייסבוק המוקדש למסע שלה לישראל והצליחה לגייס כ-4400$ באינטרנט כדי לממן את נסיעתה בסרטון ביוטיוב אפשר למצוא את חוויותיה מאולם האימונים מדרגה 4 עד הנוכחית – 9. זהירות, הסרטון ארוך:

אוליביה סינריץ' – בת 13, מתעמלת בדרגה 10 במועדון של מיחאי ברסטיאן (אלישיה סקרמון, אלי רייזמן), לומדת עברית בבית ספר יהודי בימי ראשון ומתרגשת מאוד מהמכביה, אפשר לקרוא עליה עוד כאן.

הנה היא בתרגיל קורה (מתחיל בדקה 01:07):

והנה אוליביה בתרגיל קרקע:

אוליביה על המקבילים:

 

סניור

אנה וייסקופף – דרגה 10, ניו יורק. הגיעה למקום השני בקרב-רב באליפות ניו יורק. ניתן לראות תוצאות תחרויות שלה כאן.

הנה אנה באחת מהקפיצות שלה, 1.5 יורצ'נקו:

והנה תרגיל הקרקע שלה באליפות ארה"ב 2013:

צ'רלי סנטגדו – בת 19 , דרגה 10, מועדון Orlando Metro. הגיעה למקום העשירי באליפות הנוער של 2012 וזכתה במלגה מלאה לאוניברסיטת רטגרס בניו ג'רסי. גם אחות של צ'רלי, אריאל, שקטנה ממנה בשלוש שנים, מתעמלת באותה דרגה ובאותו מועדון. הנה הדף האישי שלה באתר ג'ים דיווה'ז.

והנה צ'רלי באליפות ארה"ב 2013:

אלנה מולוצקי – בת 18 מניו ג'רסי, דרגה 10. תחל את לימודיה ואימוניה באוניברסיטת קורנל בסתיו הקרוב. אלנה השתתפה גם במכביה של 2009 וזו תהיה הופעתה השנייה במשחקים. לאתר האינטרנט האישי של אלנה – לחצו כאן.

אלנה בתרגיל מקבילים ב-2012:

תרגיל קרקע ב-2012:

לורן דה-מינו – בת 15 מניו יורק. מתעמלת בדרגה 10 ביחד עם קרלי בלוק הג'וניורית במועדון Head Over Heals. לורן עושה חיל בתחרויות התיכונים במחוז שלה. השנה זכתה בחמש מדליות זהב מתוכן תואר הקרב-רב באליפות בתי הספר. אחותה הגדולה, בריטני, גם היא מתעמלת מוכרת באותו אזור.

לורן בקפיצות בתחרות Excalibur Cup:

לורן בתרגיל קרקע בתחרות של מועדון פרקטס המפורסם:

שרה מרמלשטיין – בת 16 מניו יורק. מתעמלת במועדון Gold Medal Gymnastics Center. השתתפה במשחקי ארה"ב של ארגון מכבי ב-2011 וזכתה במקום הראשון על הקורה ושני בקרב-רב. בתחרות של מועדון ברסטיאן ב-2012 זכתה במקום השני על הקורה בדרגה 10. זכתה במלגה מלאה לאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון. אפשר לראות תוצאות תחרויות נוספות שלה כאן.

אחרונה חביבה – מייגן ווב – בת 16 מניו יורק. שייכת למועדון World Class Gymnastics Academy. נפצעה ולכן לא תשתתף. היא בכל זאת הגיעה לארץ למשחקים.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: