מוקדמות נשים – תוצאות סופיות, אליפות העולם

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בשעה טובה נגמרה תחרות המוקדמות של הנשים, לאחר יומיים גדושים ו-12 בתים!

הפתעות גדולות לא היו לנו כאן, מי שהיתה צריכה להיות בטופ באמת הגיעה לשם. הנבחרת הישראלית, ששלחה ארבע מתעמלות ולכן יכלה להתחרות כנבחרת שלמה, לא הצליחה להעפיל ל-24 המדינות שישתתפו באליפות העולם בשנה הבאה ולפיכך גם לא נשלח נבחרת שלמה לאולימפיאדת לונדון 2012.

לזכות הישראליות ייאמר שעצם העובדה שסוף סוף שלחנו נבחרת שלמה זאת כבר התקדמות מבחינת ההתעמלות בארץ. הבנות עשו תחרות יפה, רוני רבינוביץ' סיימה במקום ה-48 הכללי, ולריה מקסיוטה במקום 55, הדס קורן – 122 וספיר כהן – 142. בסה"כ השתתפו במוקדמות 218 מתעמלות.

הנה ראיון קצר עם רוני והדס לאחר המוקדמות:
 

Visit gymnastike.org for more Videos
ומה עוד היה לנו?
קרב-רב:
אלייה מוסטפינה שמרה על המקום הראשון שלה מאתמול והיא המתעמלת היחידה שעולה לגמר עם ציון של מעל 60 נקודות. אחריה בהפרש של מעל לנקודה נמצאת רבקה ברוס האמריקאית, מיד אחריה אלי רייזמן חברתה לקבוצה ולמקום הרביעי התברגה שיאנג יויאן הסינית.
אנה פורגרס, המתעמלת הבכירה של רומניה, נכנסה למקום השישי ומיד אחריה לורן מיטשל האוסטרלית במקום השביעי. ונסה פרארי האיטלקיה ירדה למקום ה-11.
גמר קבוצתי:
רוסיה מובילה את הרשימה, אחריה לפי הסדר סין, ארה"ב, רומניה, בריטניה, אוסטרליה, איטליה ויפן.
גמר מכשירים בודדים:
אלייה מוסטפינה הרוסיה העפילה לגמרים של כל ארבעת המכשירים, אלישיה סקרמון האמריקאית שחזרה לאחר פרישה הצליחה להעפיל לגמר הקורה והקפיצות, רבקה ברוס האמריקאית תתחרה על המקבילים והקורה, בת' טווידל הבריטית עלתה כצפוי לגמר המקבילים לצד הא קסין הסינית והאלופה האולימפית הנוכחית על מכשיר זה, לורן מיטשל האוסטרלית עלתה לקורה ולקרקע וונסה פרארי האיטלקיה תתחרה על הקרקע.
מחר יתחילו תחרויות המוקדמות של הגברים. הישראלים שלנו יתחרו רק ביום שלישי. בהצלחה!!!!
Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: