מדונה וסירק דה סוליי – מה הקשר?

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

לקראת המופע הקרב של מדונה בארץ, שיפתח את סיבוב ההופעות החדש והמפואר שלה, ג'ימאניה יצא לבדוק האם יש קשר בין הזמרת המפורסמת בעולם, שמשלבת בהופעותיה באופן כמעט קבוע אקרובטים וקטעי התעמלות, לבין הקרקס המפורסם בעולם שמגיע גם הוא לארץ באוגוסט.

מה מצאנו? משהו מעניין במיוחד:

 

מסתבר שבהופעת הסופרבול האחרונה, שהיא למי שלא יודע, הפסקה בת כחצי שעה בגמר הפוטבול האמריקאי (האירוע הספורטיבי השנתי הכי פופולרי בארה"ב), מדונה שנבחרה להופיע השנה – שילבה בהופעתה רקדנים מקרקס השמש! מלבד הרקדנים, התווסף להופעה גם אמן חבל (Slacklining) מוכר בשם אנדי לואיס שעשה כמה תרגילי באלאנס ותפס את ההצגה למספר שניות.

לואיס אמר בראיון שקיבל טלפון מסירק דה סוליי והם שאלו אם הוא רוצה להשתתף בפרוייקט למשך חודשיים. בתחלה הוא אמר להם שהוא "לא רוצה להיות מעורב בקרקס", אבל לאחר שהבוס הקודם שלו התקשר ואמר לו שהוא חייב לקחת את ההצעה, כי מדובר על הסופרבול, הוא הסכים.

אנדי אמר שהוא מקבל הרבה הצעות, ואפילו ביקשו ממנו לבוא להופיע אצל אלן דג'נרס אבל הוא סרב כי הם לא משלמים.

מלבד הקטע על החבל, לואיס נשאר על הבמה להמשך השיר והצטרף לרקדנים.

הכוריאוגרף של סירק דה סוליי שאחראי על ההופעה שלהם בסופרבול הוא ג'יימי קינג, כוריאוגרף בעל שם עולמי שרקד בעבר בהופעות של מייקל ג'קסון, פרינס ומדונה. לאחרונה קינג עבד כבמאי במופע של קרקס השמש שמוקדש למייקל ג'קסון – אלמותי.

הנה המופע השלם של מדונה וסירק דה סוליי מהסופרבול:

מדונה כאמור, ידועה בשילוב קטעי אקרובטיקה בהופעותיה, והיא תגיע לישראל ב-29.5 להופעה מטורפת באיצטדיון רמת-גן. המחירים הפעם מתחילים מ-240 שקלים, מחיר זול יחסית להופעה בסדר גודל כזה. רוצים לראות את ההופעה? לחצו כאן להזמנת כרטיסים למדונה בישראל.

עוד לא הזמנת כרטיסים לסירק דה סוליי? זה הזמן לעשות את זה לפני שהכל יגמר!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: