מבט לאחור על סקירת התחזיות האולימפיות

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

טיפ נחמד: אם תחפשו את המילה "פלאף" (fluff) בהקשר של התעמלות ברשת, תמצאו הרבה סרטונים מעניינים הכוללים דיבורים שונים ותחזיות לקראת תחרויות. הנה אוסף של שלושת ה"פלאפים" ששודרו לפני תחרויות הנשים בשלוש האולימפיאדות האחרונות, החל משנת 2000 ועד ל-2008. מעניין לראות את התחזיות – מי המעצמה החזקה בכל תחרות ולמי הולכת להיות תחרות קשה. עוד מעניין לראות את מתעמלות העבר, שבעולם ההתעמלות מתחלפות דיי מהר ונראה כי המובילות במשחקי סידני שייכות לעבר הרחוק מאוד, למרות שבעצם עברו רק… 10 שנים!

סידני 2000 – על המתעמלת האמריקאית, מורגן ווייט, שנאלצה לוותר על האולימפיאדה עקב פציעה, על בלה קרולי שינסה להשאיר את הכתר בארה"ב לאחר הזהב באטלנטה, על הנבחרת הרומנית שתנסה להחזיר את הכבוד שאבד לה בשנים האחרונות ועל הסיניות הצעירות שינסו לעשות היסטוריה:

 

אז מי ניצח? רומניה ראשונה עם הזהב הקבוצתי, רוסיה אחריה ובמקום השלישי סין. כן, ארה"ב נחלה כשלון גדול ולא הגיעה למעמד של מדליה.

 

אתונה 2004 (לאחר גמר הקרב-רב) – על קרלי פטרסון שזכתה בתואר הגדול, על הרומניות שקטפו את הזהב הקבוצתי גם הפעם ועל האכזבה של סבטלנה קורקינה:

 

בייג'ין 2008 (לקראת גמר הקרב-רב) – בריטניה בחרה להציג את אלופות העבר ולהתמקד ב"נקמה" של האמריקאיות בנבחרת סין, שעשוייה להגיע מכיוון שון ג'ונסון או נסטיה ליוקין.

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: