לקראת אליפות העולם – הציפיות וההכנות של המשלחת הישראלית

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

רגע לפני שהם יוצאים לגלזגו לאליפות העולם בהתעמלות מכשירים, סיפרו לנו צוף פלדון, אלכס שטילוב, אנדריי מדבדב, ארטיום דולגופיאט והמאמנים סרגיי ויסבורג וזהבה זיסמן על ההכנות והציפיות לקראת התחרות החשובה והגדולה ביותר השנה.

התעמלות מכשירים גלזגו
מימין לשמאל: ארטיום דולגופיאט, צוף פלדון, אנדריי מדבדב ואלכס שטילוב

אופיר פינס-פז, יו״ר איגוד ההתעמלות, בירך את המתעמלים ומאמניהם והוסיף שהוא סומך עליהם ויודע שכולם ברמה גבוהה וביצעו הכנה טובה ואיחל נסיעה נעימה. עוד סיפר פינס-פז על החשיבות הרבה של המדליות באליפות העולם הקרובה מאחר והן מאפשרות קבלת כרטיס אוטומטי לריו. בהתייחס למצב הבטחוני המתוח שקיים בארץ בתקופה האחרונה הוסיף כי ״לא יזיקו לנו קצת חדשות טובות מגלזגו״. פינס-פז הזכיר גם את הזכייה בשלוש מדליות זהב לא מזמן של נבחרת הגברים בענף האקרובטיקה והוסיף ״אני לא חושב שהיה בארץ הישג כזה באליפות אירופה מעולם״. הוא הזכיר גם את נושא המתקנים שכידוע ענף ההתעמלות נמצא בבעיית תשתיות וחוסר אולמות יעודיים ״זה לא שהתחילו לבנות עכשיו משהו ובעוד שנה יהיה אולם איפשהו, זה לא שמישהו בוינגייט מתחיל לעבוד על שיפוץ אולם ברלין, לא נעשה כלום״, הוסיף בהמשך לכתבות שנעשו בטלויזיה ובעיתונות בעניין התשתיות של ענף ההתעמלות לאחרונה.

אופיר פינס-פז בשיחה עם המתעמלים הישראלים
אופיר פינס-פז בשיחה עם המתעמלים הישראלים

אלכס שטילוב דיבר על התחושות והציפיות שלו, ״זאת אליפות עולם והיא קרובה כבר לאולימפיאדה, צריך להיות יותר רציני, יותר אחראי, להשתדל להשיג קריטריון ולבוא מרוכזים. צריך להשיג מדליה כדי לקבל כרטיס לריו ואני עושה גם קרב-רב ליתר ביטחון כדי להיות יותר בטוח ולקבל הזדמנות נוספת בטסט איוונט״. לגבי ההכנה שקיבל סיפר כי היא היתה טובה גם מבחינת מספר תחרויות בהן השתתפו המתעמלים וגם במחנות האימונים.

אנדריי מדבדב שיתחרה בגלזגו בקפיצות, מספר שההכנה שלו היתה מעולה והוא מרגיש יותר טוב מאי פעם- ״עכשיו חזרנו מחו״ל וגם שם עבדנו מצויין, הצלחתי למלא את כל המטרות שהצבתי לעצמי. הציפיות שלי לגלזגו גדולות, אני צריך להיכנס לגמר ולקבל מדליה כדי לקבל כרטיס לריו ואני מקווה שאצליח, אני מאמין בעצמי״, סיפר.

אנדריי מדבדב
אנדריי מדבדב

צוף פלדון, שזוהי עבורה התחרות הכי גדולה שהיא השתתפה בה עד היום, מספרת על ההתרגשות הגדולה מאחר וזו אליפות עולם ראשונה שלה וזו השנה הראשונה שלה בסניור- ״המטרה שלי בתחרות הזאת היא להיכנס לטסט איוונט ומשם להעפיל לריו״. עוד סיפרה כי היתה לה שנה רוויה בתחרויות בינלאומיות והיא מרגישה מאוד מוכנה לקראת התחרות.

צוף פלדון
צוף פלדון

זהבה זיסמן, המאמנת האישית של צוף, סיפרה על ההתרגשות שלה לקראת גלזגו ״למרות שזו כבר האליפות ה-23 שלי, כל מתעמלת מיוחדת בדרך שלה, צוף מאוד חרוצה ונראית מאוד טוב וזה חלק חשוב בהתעמלות, אני מאוד מקווה שהיא תעפיל לטסט איוונט שזאת המטרה שלה״, סיפרה.

צוף פלדון והמאמנת זהבה זיסמן
צוף פלדון והמאמנת זהבה זיסמן

צוף פלדון, אלכס שטילוב, אנדריי מדבדב וארטיום דולגופיאט ימריאו בימים הקרובים לגלזגו כאשר המוקדמות יתחילו ב-23.10.

משלחת ישראל אליפות העולם 2015, 2015
מימין לשמאל: סרגיי ויסבורג, זהבה זיסמן, צוף פלדון, ארטיום דולגופיאט, אנדריי מדבדב, אלכס שטילוב ואופיר פינס-פז

אנחנו מאחלים למשלחת הצלחה רבה וכמובן שנמשיך לעקוב ולעדכן כאן וברשתות החברתיות באופן שוטף!

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: