להוציא את המיטב מאירועי ההתעמלות שלכם

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

אנחנו רואים ברשתות החברתיות המון פעילות של מרכזי התעמלות שונים: תחרויות, גימנסטראדות, אימונים, הופעות וכו'.

רשת חברתית זו דרך מצויינת לפרסם את מרכז ההתעמלות "מפה לאוזן" ולהראות לעולם (או לפחות למשתמשים הרשומים ברשת בה אתם מפרסמים) את פעילותכם.

אבל, ויש כאן אבל גדול – יש כמה חסרונות לשימוש ברשתות חברתיות (עם דגש על פייסבוק מאחר ורוב הפעילות נעשית שם):

  • כל התמונות וסרטוני הוידאו שאתם מעלים, נשארים בתוך הרשת, בפלטפורמה סגורה
  • ברגע שמעלים הרבה תמונות זה יכול ליצור עומס בעיניים של חבריכם הצופים בהן
  • כשמעלים סרטונים לפייסבוק, הם נשארים בתוך הנגן הספציפי של הרשת (שלפעמים עושה קצת בעיות)
  • אפשרויות השיתוף דלות – רק חבריכם שראו את הסרטונים והתמונות יכולים לשתף אותם כי רק הם ראו אותם. במקרה הטוב הם ישתפו אותם לחבריהם שגם יתעניינו בזה, במקרה הפחות טוב… לא הרבה אנשים ידעו על קיומכם ועל קיום המרכז שלכם מחוץ לרשת.

אנחנו בג'ימאניה, מיום פעילותו הראשון, דוגלים בהפצת ופרסום ענף ההתעמלות בישראל ובעולם דרך הרשת. יש בארץ מרכזים רבים, תחרויות והופעות ששווה להראות לעולם. גם אם מדובר בדרגות נמוכות יותר, אפילו ברמת חוג – אנחנו בקושי רואים אתרי אינטרנט של אותם מרכזים וחוגים, וחבל!

לכן, מצאנו לנכון לתת לכם כמה רעיונות כדי שנתחיל לראות עוד ועוד מידע על התעמלות בעברית ברשת, כדי שהתחרויות הקטנות והלא מוכרות יתחילו לתפוס תאוצה ולהתפרסם וכדי שעוד ועוד מתעמלים יצטרפו לענף האהוב שלנו.

אחת הדרכים היא, כמובן, לבנות אתר אינטרנט. כיום לא מדובר בדבר יקר (אפשר אפילו לעשות את זה לבד בעלות של כ-300 שקל בשנה, עם קצת רצון ולמידה). אין לכם מושג כמה אתר אינטרנט יכול לקדם מרכז התעמלות.

דרך נוספת היא להעלות סרטונים ליוטיוב. למי שאינו יודע, גוגל חברו ליוטיוב לפני כמה שנים, וסרטונים ביוטיוב יקבלו בגוגל עדיפות, כלומר, ברגע שתעלו סרטונים ותשימו את התגים הנכונים ותיאור מדוייק של המרכז/תחרות/הופעה שלכם, תוכלו לראות אותם מדורגים יפה גם בגוגל.

ולסיום, הנה המלצה קטנה.

בכל פעילות בה אתם מצלמים, רוב הסיכויים שתגיעו הביתה ותצטרכו לשבת ולהעלות את כל התמונות אחת אחת לפייסבוק. זו טרחה גדולה, ויש סיכוי שאנשים פשוט "יתעייפו" מלהסתכל על כל התמונות שלכם. לכן, אחת הדרכים ליצור עניין מתמונות היא פשוט לעשות מצגת יפה מהתמונות הטובות, להוסיף לה מוסיקה וכמה אפקטים. הרבה יותר מעניין להראות וידאו של אירוע, מאשר אלבום תמונות…

נשמע מסובך? ממש לא! מצאנו תוכנה מצויינת שתעשה בשבילכם את העבודה בצורה כמעט אוטומטית. הנה דוגמא לסרטון של חלוקת הפרסים באליפות הארץ 2012 שעשינו בעזרת התוכנה:

 

הזמן שלקח לנו לעשות את הוידאו הזה הוא פחות מחמש (!!!) דקות!

את הסרטונים הנחמדים האלה אפשר לעשות בכל אורך שרוצים, ניתן להוסיף מוסיקת רקע (שימו לב לזכויות יוצרים), להוסיף תמונות, סרטונים, להוסיף טקסט, קרדיטים, לבחור אפקטים… בקיצור, יש המון אפשרויות ופשוט כייף לשחק עם זה, שלא לדבר על ההנאה שבצפיית הסרטון הסופי לאחר שמסיימים לערוך!

התוכנה אינה חינמית, אפשר להוריד אותה לניסיון בחינם רק שיש מגבלת זמן של עד דקה לכל סרטון. מומלץ להוריד אותה כדי להתנסות ולראות אם היא מתאימה לכם (תתכוננו להתאהב) ובהמשך לשלם על התוכנה השלמה. מחיר התוכנה, שנקראת Muvee Reveal הוא 60$ בלבד, ובשביל מה שאתם מקבלים זה זול מאוד. ניתן גם לרכוש את התוכנה עם כל האפקטים הנלווים (הבסיסית מגיעה עם מספר קטן של אפקטים אבל בהחלט מספיק) ב-199$.

הנה לינק לתוכנה:

תהנו, ואל תשכחו לשלוח אלינו את הסרטונים שלכם כדי שנפרסם אותם גם אצלינו!

 

 

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: