יצירת סרטוני התעמלות לקבוצה, להופעות ולפרסום באינטרנט

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

ענף ההתעמלות הוא מענפי הספורט המרהיבים והמעניינים ביותר לצפייה, וחבל שכל מה שהמתעמלים והמתעמלות עושים באולם, בתחרויות ובהופעות יישאר שם ואף אחד לא יראה את זה.

שלא לדבר על הפרסום הרב שקבוצת התעמלות יכולה לקבל דרך יוטיוב על ידי העלאת סרטונים מהאימונים ומההופעות.

אבל, לפעמים נדמה שכל אותם מונטאז'ים יפים שרואים ביוטיוב הם מסובכים ומורכבים ליצירה, מה שלא נכון בחלק מהמקרים.

לצד תוכנות חינמיות כמו יוצר הסרטים של חלונות (Windows Movie Maker) ישנן כמה תוכנות פרימיום, שניתן לרכוש במחירים סבירים וליצור בעזרתן בלי הרבה ידע בעריכה סרטונים שלא תאמינו כמה שהם נראים מקצועיים.

אנחנו ממליצים כאן על אחת התוכנות,  איתה אנחנו עובדים שנים ובכל פעם מרוצים מהתוצאות. מדובר על תוכנה בשם Muvee וניתן להורידה לזמן מוגבל בחינם כדי להתנסות.

muvee Reveal

התוכנה קלה מאוד לתפעול ובעיקר מהנה: מוסיפים תמונות, מוסיפים סרטוני וידאו, בוחרים מוסיקה מההיצע או מהמחשב האישי שלכם, בוחרים תבנית והתוכנה תיצור סרטון אוטומטי עם כל מה שביקשתם שיופיע.

יש דוגמאות רבות של תבניות, למשל – סרטון מרגש, סרטון בשחור לבן, סרטון בטעם של פעם, סרטון מסיבתי ועוד.

אפשר כמובן גם לעשות את התהליך פחות אוטומטי ולשלוט בהרבה אלמנטים כמו להגדיר זמן לסרט, לבחור איזה קטעים מהסרטונים שבחרתם ייכנס לסרט הגדול, לבחור כמה זמן כל תמונה תוצג, לבחור את סדר הופעת הפריטים, ועוד ועוד ועוד. כשנכנסים לנבכי התוכנה, מבינים במהירות ובקלות איך מגדירים כל דבר והסרטונים יוצאים פשוט מגניבים!

אפשר לייצא את הסרט למספר פורמטים – למשל לסרט לצפייה במחשב, סרט לצפייה בדיוידי, סרט בפורמט ליוטיוב ועוד.

בקיצור, לאחר התנסות רבת שנים עם המערכת – אנחנו ממליצים עליה בחום, והנה דוגמא לסרטון שיצרנו עם התוכנה למכביה הקודמת:

כפי שהוזכר מקודם, ניתן להוריד את התוכנה להתנסות. התוכנה המלאה עולה 60$ – מחיר זול ושווה לכל כיס, במיוחד כשחושבים על הרווח שאפשר להפיק מהסרטונים לאחר שמפרסמים אותם ומציגים בעזרתם את הקבוצה שלכם ביוטיוב. בימים בהם יוטיוב משמש כמנוע החיפוש הפופולארי ביותר אחרי גוגל, אין ספק שסרטונים כאלה יעזרו לקדם את הקבוצה שלכם.

ניתן לרכוש תבניות נוספות מלבד אלו שמוצעות בתוכנה בתשלום נוסף, או שאפשר להשקיע כ-800 שקלים ולקבל את החבילה המלאה – תוכנת Muvee עם כל התבניות! שימו לב – המחיר של 800 שקלים (200$) יפוג בעוד מספר ימים כך שכדאי למהר. המחיר המלא של התוכנה עם כל התבניות הוא 260$ – גם זה מחיר סביר ביותר לתוכנה משגעת כזאת!

לצפייה באתר התוכנה:
muvee Reveal

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: