זהירות: בגדי גוף! המנצחות האמיתיות של הגמר הקבוצתי

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

מה כבר לא נאמר, נכתב, צולם, פורסם ודובר על גמר נבחרות הנשים שהתקיים אתמול בלונדון? על הנפילות של רוסיה קראנו מספיק, על ההישג היפה של הקנדיות חופרים בכל אתרי האינטרנט בקנדה וזה שהאמריקאיות "עשו את מה שהיו צריכות לעשות" כולם כבר יודעים בלי לקרוא מילה אחת על הגמר.

אבל מה שבאמת הטריד אותנו מאוד אתמול, היתה הבחירה התמוהה של הנבחרת האמריקאית בבגדי הגוף ובעיקר בחליפות איתן עלו לקבל את המדליות. שלא לדבר על הנעליים הצהובות הזרחניות, שאם כל האבנים הקטנות על בגד הגוף האדום שלהן לא סינוור אף יושב באולם עד אז, הצהוב הבוהק הזה בטוח עשה את העבודה בסוף היום.

בואו נראה את הזוכות האמיתיות של אתמול – בתחרות החשובה באמת – גמר בגדי הגוף!

מקום 8 – יפן

יפן קיבלה אצלינו את המקום השמיני והאחרון, ממש כמו בתחרות על המכשירים אתמול, אבל באמת שבלי קשר. בהתחלה אהבנו את בגד הגוף שלהן, וכשאנחנו אומרים בהתחלה – אנחנו מתכוונים לאימוני הפודיום. אחר כך ראינו את אותו הבגד, או אולי אחד מאוד דומה לו, בתחרות המוקדמות ועכשיו שוב בגמר. אז כן, השמש הענקית מגניבה ומיוחדת. אבל פעם שלישית במקרה שלהן זה לא גלידה, אלא שעמום אחד גדול. מצטערים, יפן – אתם במקום אחרון במדד ג'ימאניה.

 

מקום 7 – ארה"ב

 

כן, ניצחתן. אין ספק שאתן הטובות בעולם בקפיצות, מקבילים, קורה וקרקע. אבל מה עם קצת מחשבה לעתיד? הרי ידעתן שאתן במעמד למדליה ושכדאי להשקיע בבגד גוף ובחליפה. בהתחלה חשבנו להעלות אתכן למקום קצת יותר גבוה- אמנם בגד הגוף האדום עם הכמות האינסופית של האבנים בצורת V קצת עיצבן אותנו, במיוחד כי באולימפיאדה הקודמת התלהבנו מאוד מהדגמים היפים שבחרו לכן, אבל משהו שם עבד – אולי בגלל הצבע הבוהק ואולי בגלל שהבנות פשוט זהרו. אבל כשהגענו לטקס חלוקת המדליות, הכל נפל לטימיון. חמש בנות לבושות בחליפות חלל אפורות עם הכיתוב "ארצות הברית של אמריקה" מאחור, ועוד בתוספת הדגל האמריקאי בצד – ממש חיכינו שאחרי קבלת הזהב הבנות ישוגרו מהפודיום בחללית ישר אל עבר תחנת החלל מיר כדי לזרות מלח על פצעי הרוסים ששוהים בה ולהשוויץ בתליון המוזהב שלהן. אבל זה לא קרה, והזוועות המשיכו עם נעליים צהובות אימתניות ונוצצות שיותר מתאימות לתחרות 100 מטר באתלטיקה מאשר לפה. הצילו! מקום 7 במדד ג'ימאניה, ותגידו תודה שאתן לא במקום האחרון!

מנאס"א באהבה!
שנה הבאה במאדים הבנוייה. אתן ואוסיין בולט...

 

מקום 6 – סין

……………..

……………..

(סליחה, זה היה פיהוק)

נו מה, ממשיכים עם הבגדים המסורתיים, עם הפיתולים, עם האדום, הצהוב, ה…דיי! כמה אפשר? תתפתחו, תתחדשו, תתרעננו. יש לכן מזל שארה"ב ויפן עשו פאדיחות, אחרת הייתן במקום השמיני. אולי בכלל לא הייתן עולות לגמר!

 

מקום 5 – רוסיה

 

תשמעו, היתה לנו כאן דילמה. מצד אחד, בגד הגוף שהנבחרת לבשה היה "הרע במיעוטו" לאחר הזוועות האחרות שראינו. דוגמא מעניינת, צבעים יפים, באמת שכמעט אהבנו. אבל פשוט עוד לא הצלחנו להתאושש מהחליפה של הנבחרת, הקומיקס אדום-לבן שבחרו להם, ולא רק למתעמלות – אלו המדים הרשמיים של משלחת רוסיה כולה. אז כן, רוסיה הפעם עקפה את ארה"ב בכל מה שנוגע לביגוד, אבל עדיין לא הגיעה למעמד של מדליה, אנחנו רק מקווים שקומובה, גרישינה ומוסטפינה לא יודעות לקרוא עברית כי אחרי שהן יראו את הכתבה הזאת הן עלולות שוב לפרוץ בבכי.

רוסיה – ניסיון יפה עם בגד הגוף, החליפה הרסה את הבריאות, ולא במובן הטוב.

לא הבנו מאיזו נבחרת אתן. פשוט מרוב ספגטי על החליפה לא רואים את הכיתוב הענק

 

מקום 4 – רומניה

 

נו מה תגידו על זה. שלוש המדליסטיות של אתמול לא מקבלות מדלייה מג'ימאניה. רומניה יכלה בקלות להיות במקום נמוך יותר מבחינת בגד הגוף. גם כאן, כמו בסין, יש לנו את פסי הדגל שפשוט מסרבים לרדת בכל תחרות, הן הציגו בגד גוף טיפה ילדותי, נראה דיי "בנאלי" יחסית לגמר קבוצתי אבל בכל זאת, הדוגמא לא כל כך נוראית ולכן הן הגיעו אצלינו למקום הרביעי.

בנוסף, הן קיבלו עוד קצת נקודות בגלל שהחליפה שלהן היתה הכי פחות "גרועה" והן היחידות שנראו כמו שצריך על הפודיום בחלוקת המדליות.

תודה שהחזרתן את השפיות בטקס הענקת המדליות עם החליפה היפה הזאת

שלושת הגדולים

מקום 3 – איטליה

אנחנו חייבים להודות שבין שלוש הקבוצות הראשונות התלבטנו כי אהבנו את כל שלושת הבגדים כמעט באופן זהה. בסוף איטליה זכתה במקום השלישי במדד ג'ימאניה פשוט כי השתיים האחרות באמת שיחקו אותה. אצל איטליה אנחנו רואים בגד כחול יפה משובץ באבנים עם דוגמא של גל ירוק-אדום-לבן שמסמל כמובן את צבעי הדגל שלהן. גם הדוגמא על הגב מעניינת והכל פשוט נראה יפה יפה יפה.

 

 

מקום 2 – קנדה

הופה, הקנדיות לא רק הפתיעו כשעלו לגמר הקבוצתי, אלא גם אתמול כשלקחו את המקום החמישי המכובד. אבל ההפתעה מבחינתנו היתה בבחירת בגד הגוף – אדום, נקי, חלק, עם חלוקת אבנים יפה ופיתולים על השרוולים והטופ שבטופ – העלה המזוהה עם הדגל ועם המדינה, באמצע הבגד, פשוט יפהפה! מדליית הכסף של ג'ימאניה הישר מישראל בדרך אליכן!

 

 

מקום 1 – בריטניה!

מקום ראשון במדד ג'ימאניה!

המארחות יכולות לשמוח – לפחות במדליה אחת מזהב הן זכו בהתעמלות. ותודה למי שבחר להן את בגד הגוף הכחול, שנראה קטיפתי ומהפנט וגרם להן לבלוט באולם עם הגוון המדהים הזה ובכלל, כל ההופעה שלהן פשוט טובה. גם אם בגד הגוף נראה חלק, כשמתקרבים רואים שיש עליו סוג של דגל בריטניה שאיבד קצת צורה ומגיע עד הכתף. הצורה המיוחדת ממשיכה עד לצד האחורי של הבגד, ומרחוק הוא בוהק ומבריק. איזה כייף, בריטניה, תודה!

 

ומה הבחירה שלכם?

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: