זהירות: בגדי גוף! אליפות העולם – טוקיו 2012

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

הפעם בחרנו בתחרות השנייה הכי חשובה שיש בהתעמלות מכשירים – אליפות העולם. האליפות האחרונה נערכה בטוקיו בחודש אוקטובר האחרון וכללה הרבה מתעמלות שממש ברגעים אלה מתכוננות למשחקים האולימפיים שיתקיימו עוד שלושה חודשים בלונדון.

כיאה לתחרות חשובה שמשודרת בהרבה ערוצי טלוויזיה ברחבי העולם, בגדי הגוף הרשימו וחילקנו חמישה ציוני "עשר מושלם". עם זאת, שלוש תלבושות עשו לנו לא כל כך נעים בעיניים (אחת מהן במיוחד), ושתי מתעמלות קיבלו תעודת השתתפות על המאמץ.

אה, ויש גם מצטיינת כמובן! חכו בסבלנות לסוף.

בכתבה הקודמת היתה גם מתעמלת משלנו בתחרות, הפעם לצערנו אין לנו נציגות ישראלית אז אנחנו קופצים ישר למקסיקו:

alexa moreno

אלכסה מורנו מציגה בגד גוף מעניין וכייפי, איתו השתתפה בגמר הקפיצות באליפות העולם והגיעה למקום השביעי. אהבנו את הפיתולים שמזכירים צורה של תמנון ורצים לאורך הפרונט והגב וגם על אחד השרוולים. המשיכי כך!


Gabrielle Douglas

גבריאל דאגלס… את כל כך מתוקה ואנחנו מאוד מקווים לראות אותך זורחת על המקבילים בלונדון, אבל את חייבת להתאמץ קצת יותר בבחירת בגד הגוף. כנראה שזאת לא בחירה שלך, אז בבקשה העבירי את המידע לגורמים הרלוונטיים! הצבע אומנם יפה ובולט, אבל הפסים האלה פשוט לא עובדים, כל פעם שאת מרימה את היד הם מתקפלים ומאבדים צורה… נראה לנו יותר כמו בגד נחמד לאימון, אבל זאת רק דעתנו.


giulia steingruber

גיוליה שטיינבורגר (אפשר לקרוא לך ג'וליה? זה יותר פשוט בשבילנו) משווייץ גרמה לנו קצת להתבלבל. מצד אחד, יש פה שילוב שתמיד הולך טוב ביחד – אפור וורוד. מצד שני הצורה, הקווים, החלק הלבן הגדול מדי – קצת יצא משעמם. עשר מושלם לא תקבלי כי אין פה טוויסט מעניין או משהו מיוחד, אבל גם לא יכולנו להחזיר אותך בחזרה לאולם עם הבגד הזה, בכל זאת הוא חביב. תעודת השתתפות בדרך אליך!


Jade Barbosa

ג'ייד ברבוסה הברזילאית, אחת המתעמלות הותיקות ומועמדת פייבוריטית להשתתף בלונדון, הצליחה ליצור משהו מעניין עם שילוב של שני סגולים, תכלת וירוק. זה לא נשמע כמו צבעים שיכולים ללכת ביחד אבל הנה, עם צורות מעניינות, שילוב של בדים שונים ואבנים מודבקות – נוצר כאן משהו מאוד מיוחד. לייק!


Jordyn Wieber

טוב, מאלופת העולם אי אפשר להתעלם. אבל בואו נהיה כנים, מהבגד גוף שלה ציפינו לקצת יותר… אז נכון שורוד פוקסיה כמעט תמיד עושה את העבודה, אבל מה עם קצת עניין, פיתולים, קווים, משבצות, כוכבים, משהו…? לא? רק חלק? אה נכון, יש אבנים על הכתפיים… ובכל זאת, טיפה השתעממנו. תעודת השתתפות כן תקבלי, אבל לולא הצבע היפה – היית חוזרת לאולם בבושת פנים!


jinnan yao

ג'ינאן יאו… אנחנו יודעים שאת סינית וכל הסרטים ביוטיוב מראים כמה החיים של המתעמלות שם פרימיטיביים ולא כל כך אנושיים, אבל הגיע הזמן להפסיק לוותר לכן על הבגדים הענתיקות עם האלמנטים הסיניים המסורתיים… אם היינו שמים אותך מול מתעמלת סינית משנת 1990 (22 שנה כן?) לא בטוח שהיו שמים לב שבגד הגוף שלך יותר חדש…


Victoria Komova
זוכרים את וויבר מלפני שתי תמונות? אז קומובה מראה בדיוק את מה שהתכוונו אליו -ככה הופכים בגד גוף בצבע אחד למשהו מעניין ועכשווי. קצת פסים עם אבנים לאורך, לרוחב ובאלכסון עובדים טוב. אולי עכשיו ההפסד לוויבר בקרב-רב באליפות העולם  יכאב קצת פחות… כי לפחות בעיצוב בגד הגוף היא ניצחה אותה. השאלה היא מי יעשה ג'סטה ויתרגם את הכל לרוסית כדי שויקטוריה תוכל גם להבין מה כתבנו.


qiushuang huang

הצילו… מזל שיש לנו לב טוב ואנחנו לא מפרסמים את שם המתעמלת שנאלצה ללבוש את העציץ הזה. אם אתם ממש רוצים, חפשו אותה ביוטיוב, רמז – היא מסין.


yamilet pena abreu

אנחנו מתקרבים לסוף, ולקראת יום העצמאות הקרב, שמרנו לכם את הבגד כחול-לבן היפה הזה לסיום הכתבה – ממש לפני הזוכה הגדולה. יש לנו כאן את ימילט פנה אבראו מהרפובליקה הדומיניקנית שפשוט הפתיעה לטובה עם בגד מגניב שמשלב שלושה צבעים, פס אפור מתפתל ומבריק שרץ לאורך הבגד ועיגול גדול חשוף מאחור שאהבנו ביותר. תענוג!


thi ha thanh phan

סין, תלמדו מויאטנם! ככה יוצרים עניין, ככה בוחרים בגד משגע, ככה מקבלים תשומת לב מהסובבים! זה בגד גוף של שנות ה-2000 ולא של האלף הקודם. אפילו השם המוזר של המתעמלת שנשמע כמו שיר מסרט מצוייר, טי-הא-טאן פאן, לא גרם לנו לחשוב פעמיים למי לתת את פרס הבגד המצטיין באליפות העולם בטוקיו 2011! אדומים ולבנים, קווים חדים שנגמרים במקום אחד בצד האגן, קצת צבע גוף ואפילו מחשוף בגב וצווארון קטן – איזה רענון ממה שאנחנו רגילים כל כך לראות כבר שנים על גבי שנים! יהיה קשה להפתיע אותנו שוב, אבל אנחנו אופטימיים. קבלי מדליה!


עשינו לכם חשק לרוץ ולהתחדש בבגד גוף? בבקשה, יש כאן רשימה של חנויות לקניית בגד גוף באינטרנט!

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: