הפעם היא לא הסתפקה בכסף!

Share on facebook
שיתוף בפייבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

בעצם, במובן מסויים כן. אבל לא במדליית כסף כמו שהכירה מההתעמלות. שון ג'ונסון, המשתתפת הצעירה ביותר בתולדות התכנית "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית, עדיין לא סיימה תיכון – אבל "עשתה לכולם בית ספר" בגמר התכנית שהתקיים ב-18 במאי. היא פיזזה במשך חודשים רבים בין צ'ה צ'ה צ'ה, סלסה, ג'ייב, פריסטייל ועוד מיליון סגנונות ובסוף זה השתלם לה, והיא קטפה ביחד עם בן זוגה לריקודים מארק באלאס את המקום הראשון בתחרות הארוכה, המתישה והכל-כך לא אופיינית לה!


שון ומארק בריקוד הפריסטייל בערב הגמר

כזכור וכידוע, ג'ונסון המתעמלת היא חזקה, פצצה אנרגטית, בעלת כוח מתפרץ אדיר ומבנה גוף שרירי מאוד. רבים תהו איך היא יכולה להשתתף בתחרות שכולה ריקודים כאשר בתחרויות ההתעמלות היא לא הציגה מפגן צעדי ריקוד מרהיב ועשיר. שבוע שעבר כאמור, שון הוכיחה לכולם שעכשיו אפשר להעניק לה גם את התואר רקדנית.


שון ומארק בריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה בערב הגמר

מלבד התואר הנכסף, שון קיבלה בעבור עלייתה לגמר והגעתה לאחד משני המקומות הראשונים כ-365,000$. בכל הזדמנות שהיתה לה בתכנית, היא הזכירה כמה כייף לה ואיזו חוויה גדולה ומדהימה היא עוברת ודאגה להודות למי שנתן לה את ההזדמנות להשתתף בתכנית. למרות זאת, לא הכל היה מושלם לאורך הדרך. כפי שנכתב כאן בעבר, באחד הפעמים ניסה מעריץ אלמוני לפרוץ לתחומי האולפנים במטרה למצוא את שון. במכוניתו נמצאו אקדח טעון, נייר דבק ואזיקונים. בעקבות כך הוצמד לה שומר ראש אישי. שון הצליחה לשים את החוויה המפחידה מאחור (לדברי אמה היא "פחדה פחד מוות" מהמטרידן) ובחרה להמשיך להתאמן ולהתחרות כרגיל. היה לה כדאי!


שלושת הזוגות רוקדים פסדובלה בערב הגמר


"והזוכה הוא….."

Share on facebook
שיתוף בפייסבוק
Share on twitter
שיתוף בטוויטר
Share on whatsapp
שיתוף בווטסאפ
Share on email
שיתוף במייל

יש לך מה להגיד על הכתבה?

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הפייסבוק שלנו מתעדכן על בסיס יומי. עקבו אחרינו: